1 Temmuz 2011 Cuma

Ramiz - Stres Yok Şarkı Sözü

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri


[Nakarat X2]
Stres yok şşşştt! Azıcık sakin
Laf çok mmmm! Konuşun lakin
Boş ver takma bebeğim dedikoduları
Konuşan konuşsun hadi bize kaçalım mı?


Hmmm! Beni kulüpte görmüşler
Yanımda bir kız varmış çekmişler
Fotoğrafımızı forumlara eklemişler
Akıllarınca beni rezil etmişler
Dedikodu edin ve beni çekiştirin
Beş para etmez rapin, beni duyunca tepin
Slow montion, hadi dolaşın.
Etrafında rapimin bin volta atın
Çözemezsiniz çünkü bu rapim zirve
Taklit edemezsiniz bebeğim gidelim mi bize?
Anladım ben hastayım sana
Rastladın ve tosladın bana
Bırak gangsta'cıklar dedikodumu yapsın
Sen bu gece bana kaç İstanbul alev alsın
Bizi gören wack'ler çatır çatır çatlasın
Ramiz evinde yine keyfine baksın


[Nakarat X2]
Stres yok şşşştt! Azıcık sakin
Laf çok mmmm! Konuşun lakin
Boş ver takma bebeğim dedikoduları
Konuşan konuşsun hadi bize kaçalım mı?


Herkes çene ishali, ayıp ne biliniz siz
Magazinle dalga geçmeyin daha betersiniz
Hahaha! Ramiz boş konuşmaz bebeğim
Rap yapar ve dalgasına bakar bebeğim
Kulüpte çalar, herkes onunla coşar
Arkadan konuşanlar en çok onlar oynar
Aman değmesin nazar bu gece ikimize
Tüm gözler üstümüzde bakalım keyfimize
Hususi bu parçayı sana yazdım
Hadi dans et de kafamızı dağıtalım
Lafları takma bu gece benimlesin
Fazla da kasma gözü olan sevinmesin
Çok şey derler sen inanma
Büzemezsin değil ağızları torba
Bana soru sorma. Neden gerginsin?
Sakin ol! Evet bu gece benimsin


[Nakarat X2]
Stres yok şşşştt! Azıcık sakin
Laf çok mmmm! Konuşun lakin
Boş ver takma bebeğim dedikoduları
Konuşan konuşsun hadi bize kaçalım mı?

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder