8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Hikayeler (ft. Emir) Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Diyar Pala]
Gel gidelim buralardan
Sakın bana deme bana gelemem
Ben buraya kadar geldim
Artık buradan ben geri dönemem
Sen beni bir dinle anla
Benim olacaksın zamanla
Sanacaksın kendini masalda
Gidelim artık buralardan
Sende beni deli gibi seviyorsun
Naz yap sen işini biliyorsun
Yorgun düştüm, görüyorsun
Ben gidiyorum, geliyormusun?
Özlüyorum seninle,
Geçirdiğimiz o mutlu saatleri
Özlüyorum seninle
Kurduğumuz o mutlu hayalleri


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Hikayeler,hep mutlu sonla bitmez!
Hayat, gerçekten kısa
Bugünden sonra, yarın var sanma!
Ölümlü dünya, kalma tek başına!


[Emir]
Onu bunu bırak hadi bana gel sen
Seni konu monu etmem, konu senden olur mu?
Belki, belki deme bana bir kız
Deme bana bu ne hız
Aşk değil, mantık çok güzelsin
Bir de ritim kulağın varsa, çok özelsin
Genleri versin, onlar dolsun
Biri rap, diğeri de soul söylesin
İlgi bol, yeter ki benim ol
Denemelerim hep hüsranla sonuçlandı
Ama yılmadım hala, peşindeyim
Anla, ver bana hadi elini
Kabul et bu anlayanlara meleği
Senle anlattım hep takmadılar ama
Ben de sakın deli meli sanma saplandı tavrıma
Ok gibi kalbime bok yedim halime
Köpekler girdi mahalleme, reklam oldum
Mahalle gördü beni gece okulda şarap içerken
Olmazdı şansım, olsaydın ordan sen geçerken
Seni evimin kadını yapmak yerine
Uzaktan sevmek bile yeter bana
Sen inanma, bana inanan çok var
Kazınan duvarlar, kesilen kollar
Üzülen dostlar, kazanılan omuzlar
Hepsi şahit duvarı cross'lar
Aşk, adamın amına koyar mı dostlar?
Tabi ki, rahat ol! Tedbirim yok!
Sen benim olmazsan, halim hep bok
Bali bile çekebilirim, seni düşünüp
Bu iş olmazsa, solucana bürünüp
Geçtiğin kaldırımlarda sürünüp


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Hikayeler,hep mutlu sonla bitmez!
Hayat, gerçekten kısa
Bugünden sonra, yarın var sanma!
Ölümlü dünya, kalma tek başına!

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder