5 Temmuz 2011 Salı

Beta - Platonik 2011 Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Hasretin pusu kurmuş odama
Resimlerini asıyorum bu duvara
Sana beni anlatmak zor ama
Yine seni yine seni arıyorum bu sabah
Hayır başkası benim gibi olamaz
Sana tüm sevgisini sunamaz
Seni gördüğüm anlara doyamam
Çünkü asla ben senin olamam
Dün gibi aklımda ilk seni görüşüm
Uzakta durup da izleyip yüzünü
Bıkmadım hiç ben kırpmadım gözümü
Senin yanından gitmedim üzgünüm
Yalnızken ölüyüm seninle yaşıyorum
Rüyama girdiğin an seni tanıyorum
Aşkı platonik tadıyorum
Bunu sana yazıyorum seni yaşıyorum


[Nakarat X2]
Seni yazıyorum (ben), seni yaşıyorum
Beni tanımıyorsun (seni seviyorum)
Seni arıyor bu göz, seni soruyor
Seni sevdiğimi biliyorsun


Bir günü sensiz yaşamak
Bana zor gelir artık yapamam
Sana tüm duygularımı yazarak
İçimdeki içimdeki özlemi atamam
Benim aşkım sabrımı yarılar
Seni hiçbiri benden alamaz
Ben bahsederim hep senden
Çünkü bir günü sensiz yaşamam
Her şey bana seni hatırlatır
Hiç resmin yok duvarıma asılmamış
Kalemimden yazılan sana
Çok mektup var ama atılmamış
Senin olmuş dün senin olmuş bi gün
Bugün yine varsın gül
Senin olsun yarın
Bugün aşıyorum yine zorlukları


[Nakarat X2]
Seni yazıyorum (ben), seni yaşıyorum
Beni tanımıyorsun (seni seviyorum)
Seni arıyor bu göz, seni soruyor
Seni sevdiğimi biliyorsun


Biliyorum herkes böyle söylüyordur
Ama seni en çok ben seviyorum
Daha önce hiç böyle bi şey yaşamamıştım
Seni seviyorum diyebiliyorum
Kimbilir belki bu yazdıklarımı görmeyeceksin
Ama yine de söylemek istedim
Umarım bunları okursun
Her şey için teşekkürler


[Nakarat X2]
Seni yazıyorum, seni yaşıyorum
Beni tanımıyorsun, seni seviyorum
Seni arıyor bu göz, seni soruyor
Seni sevdiğimi biliyorsun

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder