8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Yeni Bir Flow Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


1981'de gözlerimi açtım hayata
Yıllar geçti buldum
Kendimi Londra sokaklarında
Ailem gurbette kaçaktı
Dertleri para yapıp kazanmaktı
Yoksullukla büyüdüm buralarda
Ve Türkiye'm bana çok uzakta
Bir gün döneceğim vatanıma
Hoşçakal soğuk Londra
Bir gün döneceğim ben vatanıma
Hoşçakal sisli Londra


[Nakarat]
Yeni bir flow sunuyorum ben sizlere
Yeni çıktım piyasaya gelin de dinle
Kendi çabamla geldim bu günlere
Kalmaya geldim Türk milletimle


Geri kafalılar kabul edin
Bu hayatı sürdürecek yeni nesil
Kültürümüz daima bizimle
Gerekiyor modern olmak bu günlerde
Arabesk türküler kalbimizde
Amcalar yeni çağdayız
Hiphop dinleniyor bu devirde
Saygı duyun biz gençlere
İki kültür arasında büyümek güzel bir şey
Ay yıldız temelimiz
Nereden gelir özümüz bilmeliyiz
Ben gördüm yaşadım düşe kalka hayatı anladım
Nereye gitsen var ekmek kavgası
İmkanlarımızı hiç ara vermeden
Zorlamalıyız tuttuğumuzu koparmalıyız


[Nakarat]
Yeni bir flow sunuyorum ben sizlere
Yeni çıktım piyasaya gelin de dinle
Kendi çabamla geldim bu günlere
Kalmaya geldim Türk milletimle


Kendimi bildim bileli buralarda
Ömrüm gelip geçiyor diyarlarda
Benim canım ülkem çok uzaklarda
İmkan olsaydı gitmiştim çoktan
Buralardan dönüp de arkama bile
Bakmadan bıktım zaman harcamaktan
Bir gün döneceğim vatanıma
Hoşçakal soğuk Londra
Bir gün döneceğim ben vatanıma
Hoşçakal sisli Londra


[Nakarat]
Yeni bir flow sunuyorum ben sizlere
Yeni çıktım piyasaya gelin de dinle
Kendi çabamla geldim bu günlere
Kalmaya geldim Türk milletimle

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder