5 Temmuz 2011 Salı

Beta - Aldattın Değil Mi RMX 2011 Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Sahip olduğum her şeydin tatlım sen
O yüzden istanbul'a her şeyimi bıraktım
Gidip şimdi uzaklarda yaşayacağım
Söyle bana altadırken senin nerdeydi aklın?
Senin için galiba özel değilim
Şimdi mutlulukla arkandan söven biriyim?
Hayır! Yaptıklarını yapmam ben özenti miyim?
Lakin gelen bütün dudakları öper gibiyim
Ben yüzünü görmek istemem verem etme
Daha fazla lazım bana, lazım bak dezenfekte
Aşk bu gününe kadar hep salaklarla yeter
Hep devam ettim istediğin şeyler canım her erkekte var
Ama şimdi her şey oldu bitti pişman mısın?
Hiç de bile çünkü maymun iştahlısın
Benle beraberken hep iş atmışsın
Yoksa ben Numan sen de Feriştah mısın?


[Nakarat X2]
Doğru söyle aldattın değil mi?
Aldattın değil mi? Onla yattın değil mi?
Peki, bunun üstüne de bıraktın beni!
Bıraktın beni, bıraktın değil mi? Tabi!


Aramızda yoktu gizli saklı, çizdi attı
Bir anda mutluluğumun pisti kaldı
Bende, zaten aşka yoktu itikatım
İyi mi yaptım? Bilmem ama ona bi şey yazdım
Erdem, güven sıfır zaten; maske doldu heryer
Olmuyor hiç matem, bu benim sorunum aslen
Hasbel kader bugün de senle geçti resmen
Anlatacak şey çok var dedikodumu yap sen
Böyle tecrubeyle yarılar gibiyim yolu
Ondan bana, benden ona anı lazım değil
Dostlarımca terbiyeli sayılan biriyim
Onun başına küfür eklemeden adı lazım değil
Her şey oldu bitti pişman mısın?
Hiçte bile çünkü maymun iştahlısın
Benle beraberken hep iş atmışsın
Yoksa ben Numan sen de Feriştah mısın?


[Nakarat X2]
Doğru söyle aldattın değil mi?
Aldattın değil mi? Onla yattın değil mi?
Peki, bunun üstüne de bıraktın beni!
Bıraktın beni, bıraktın değil mi? Tabi!


[Nakarat X2]
Aldattın alçak kadın
Ah kandım, aldanmışım!
Aldattın!
Aldatmadım!
Al aşkım bal
Kan kaybım var
Bak kırık kalbim al kullan
Pılı pırtını topla ve kendinden utan

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder