1 Temmuz 2011 Cuma

Ramiz - Beni Kaybettin Şarkı Sözü

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri



[Nakarat]
Sana ders olsun bu ayrılık
Her şeyi öğretir bi budalalık
Dertler ya bi ömür ya bi haftalık
Ama bu kalbim ne kiralık ne de satılık

[Nakarat X2]
Senin haline acırım bugün ben
Beni çoktan kaybettin sen


Her şeye rağmen hayatın bu ritmi akmaya devam eder mi?
İnsan da eşlik eder mi? Bazen bu ritim tekler mi?
Her şeye bedel öder mi? Sevgi beş kuruş eder mi?
Üstü kalsın yeter mi? Yoksa çok ucuz mu geldi?
Sevince adı aşk ve bitince adı keder mi?
Söyleyin bunun suçlusu kim? Bunun yalnızca keder mi?
Söyle bensizken yusyuvarlak dünya özel mi?
Nihayet telefonu sustu sessizlik güzel mi?
Benim bu günlerde yine keyfim tıkırında
Beni düşünmeden önce kendini bi topla
Bence bi DVD tak ve izle
Doksan dakika da olsa beni bi düşünme


[Nakarat X2]
Sana ders olsun bu ayrılık
Her şeyi öğretir bi budalalık
Dertler ya bi ömür ya bi haftalık
Ama bu kalbim ne kiralık ne de satılık

[Nakarat X2]
Senin haline acırım bugün ben
Beni çoktan kaybettin sen



Zaten egolar kapıyı çalarsa herkes değişir
Erişilir sanılan sevgi zamana yenilir
Ezilir ayakaltında aramaz insan unutunca
Haber ver benden bi tane daha bulunca
Ama artık geç yeni bir yol seç
Yine de beni özlersen otur ve iç
Gülü seven dikenini de koparır bence
Sen olmadan hayat sınırsız eğlence
İşkenceye dönüşür mü sence de?
Unuttun mu beni, bence bi bak kendine
Gizli numaradan ara ve beni bi kontrol et
Umrum dışısın n'olur beni affet!!


[Nakarat]
Sana ders olsun bu ayrılık
Her şeyi öğretir bi budalalık
Dertler ya bi ömür ya bi haftalık
Ama bu kalbim ne kiralık ne de satılık

[Nakarat X2]
Senin haline acırım bugün ben
Beni çoktan kaybettin sen

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder