8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Bunalım (ft. İndigo) Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Diyar Pala]
Uyandım sabah pencereden
Dışarıya baktım hayat var
Ben ise çaresiz hapis kalmışım
Odamda inancım yok insanlara
Neden hayatım karamsar olmuş
Benim sordum kendime
Neden şeytani düşünceler
Beynimde hep gezinmekte
Baba parası yemek nedir bilmem
Acı verir her günüm geçip gitsem
Gurbetin kölesi olmuşum
Kaybolmuşum ben buralarda
Gözümün içine bakıp yalanlar
Söyledi birileri hiç utanmaz
Israrın niye güvenemem sana
Sığınırım ben bir tek Allah'ıma

[Diyar Pala - Nakarat X2]
Bunalımdayım
Ben bunalımdayım
Beni yalnız bırakın
Sokulmayın bana
Karışmayın sakın ha
Ben isyanlardayım


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Çevremde bana gülüyorlar
Bir yere varamadı diyorlar
Ne emek verdim bu yollarda
Ben ne hallerdeyim bilmiyorlar


[İndigo]
Canın epey sıkılmış Diyar ama şimdi dinle beni
Ve haklı olabileceğini düşün bir an
Sana hücre gibi gelen depresyon sebebi odan
Bugün müziğini yapman için çıkış noktan
Uzak olmak zorundasın her şeyden konsantre
Olacaksın disiplin şart kafan güzel olsa bile
Yaratıcılık gibi bir farkın var bunu kabullen
Bu bile mutlu etmeli söyleyebilmek gönülden
Şeytan konusunda bence henüz endişelenme
Kontrolden çık birazcık bir süre kendine gelme
Tadın yoksa zaten kurulacaksın her gördüğüne
İkna edileceksin her gün insanlığın öldüğüne
Ulaşacağız amaçladığımız diyarlara sabret
Gelişmeler oluyor bak bu sırada sık kaydet
Kurup bize lazım olan en izole yaşantıyı
Söyleteceğim gülenlere bunu nasıl başardığını


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Bunalımdayım
Ben bunalımdayım
Beni yalnız bırakın
Sokulmayın bana
Karışmayın sakın ha
Ben isyanlardayım


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Çevremde bana gülüyorlar
Bir yere varamadı diyorlar
Ne emek verdim bu yollarda
Ben ne hallerdeyim bilmiyorlar

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder