8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Aşık Olmuşum (ft. Gülşah Akçay) Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Diyar Pala]
Nereye baksam dört bir yanımda sorunlarım ve hüzün
Beni tek mutlu edecek şey ise senin o tatlı yüzün
Zorluklar kavgalar beni çok yıpratıyor
Ama sen varsın şu an yanımda bu bana güç veriyor
Bırakın beni kendi kendime ben aşık olmuşum
Ölüm ayırana kadar sözüm var bak senin için doğmuşum


[Gülşah Akçay]
Hayatın zaten kendisi problem bulunur elbet çözüm
Seni benden alırlarsa bir tanem o an ben de ölürüm


[Diyar Pala Nakarat X4]
Alev alev adım adım
Yaşıyorum aşkımı
Seviyorum bebeğim


[Diyer Pala]
Seni düşündüm bütün gün gözlerindeki ışıkta kendimi gördüm
Hayatımda ilk kez aşık oldum senin için ölürüm


[Gülşah Akçay]
Seni düşündüm bütün gün gözlerindeki ışıkta kendimi gördüm
Hayatımda ilk kez aşık oldum senin için ölürüm


[Diyar Pala & Gülşah Akçay]
Yarınlar ikimizindir kimse karışmasın
Boşver onlar konuşsun sen yanımdasın


[Diyar Pala Nakarat X4]
Alev alev adım adım
Yaşıyorum aşkımı
Seviyorum bebeğim

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder