8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Seviş Benimle Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Nakarat]
Seviş benimle
Tüm gece saatlerce
Sevişelim seninle
Bana hediyen bebek olsun
Seviş benimle
Tüm gece saatlerce
Hisset beni teninde
Gir koynuma öp beni


Geceleri dereceler artar
Kalbinin atesiyle alevlenen tutkular
Gel sarıl bana hep yanımda ol
Bitmesin güneş doğmadan
Kalbimi ruhuna emanet bıraktım
Aşk bitmeden, sen gitmeden
Ben ölmeden, geri alamam
Aşk bitmedi, sen gitmedin
Ben ölmedim, hadi o zaman!


[Nakarat]
Seviş benimle
Tüm gece saatlerce
Sevişelim seninle
Bana hediyen bebek olsun
Seviş benimle
Tüm gece saatlerce
Hisset beni teninde
Gir koynuma öp beni


[Nakarat X2]
Yarına kalmasın
Yarıda kalmasın
Elimi tut son anımda
Sevişelim bugün
Yarın yok gibi
Bırak kendini aşka


Işıkları söndür üstünü çıkart
Hisset beni en derininde
Hızlansın nefesin
Gerçekleştirelim düşleri
İstiyorsun olan olsun
Ve o an gelince zaman dursun
Duyan duysun sesimizi
İşte o an ıslansın bedenin


[Nakarat]
Seviş benimle
Tüm gece saatlerce
Sevişelim seninle
Bana hediyen bebek olsun
Seviş benimle
Tüm gece saatlerce
Hisset beni teninde
Gir koynuma öp beni


[Nakarat X2]
Yarına kalmasın
Yarıda kalmasın
Elimi tut son anımda
Sevişelim bugün
Yarın yok gibi
Bırak kendini aşka

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder