8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Bensiz Yapama Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Telefondaki Ses]
Merhaba Diyar
Gitmek zorundayım. Seni çok seviyorum!
Ama öyle olması gerekiyor
Belki bir gün bir yerde karşılaşırız
Lütfen! Lütfen beni affet! Elveda!


Her gece uykuya
Dalmadan önce kollarımda sen
Deli biri gibi yollarında ben
Sana geri gelip dönmek istemem
Nerelere gitsem duramam yerimde
Kalbim seninle yine bile bile
Aşkın peşinde ama seve seve serseri oldum


[Nakarat X2]
Aşkın sonu hep hüzündür diyenler var ya
Aldanma ooo aldırma


[Nakarat X2]
Gitme sensiz yapamam
Bir şey var seni bana beni sana bağlayan
Aşkım bensiz yapama
Biri var senin için deli gibi ağlayan


Buz gibi soğukta biz elele
Güneş olup doğardık göklere
Aydınlık bitemezdi öykümde
Kimse bilmez ben neler çektim
Aşk uğruna yalvartma


[Nakarat X2]
Aşkın sonu hep hüzündür diyenler var ya
Aldanma ooo aldırma


[Nakarat X2]
Gitme sensiz yapamam
Bir şey var seni bana beni sana bağlayan
Aşkım bensiz yapama
Biri var senin için deli gibi ağlayan

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder