5 Temmuz 2011 Salı

Beta - Al Götür Bu Yalnızlığı 2011 Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Al götür bu yalnızlığı
Yalnızlık bana mahsus değil
Senin olsun kalbim zaten
Sensizken bana lazım değil
Hala sen varmış gibiyim
Hala ben yalnız biriyim
Kaybolan senin varlığın
Kaybolan benim aşkım
En gercek duygularımsın
Sensiz bir güne başlayamıyorum
Hep ben senden bahsetsem bile
Hiçbir türlü anlatamıyorum
En gercek duygularımdın
Nasıl gittin anlayamıyorum
Gözlerimde yaş kalmadı
Hissiz bir güne ağlayamıyorum
Ağlayamıyorum
Sen yoksun ağlayamıyorum
Essin rüzgar şakağımdan
Ter damlasın bu eşsiz dünya
En büyük ızdırap olur
Büyüttüğüm bu sevgim hüsran
Afitaplar karanlık
Hayatı aşka bağlayamazdım
Sen yokken artık
Eski mutluluğumu sağlayamazdım
Beni, kendini kaybetmeden
Anlayamazsın!

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder