1 Temmuz 2011 Cuma

Ramiz - Gir Havaya Şarkı Sözü

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri



[Nakarat X2]
Şimdi gir havaya gir havaya
Gir havaya, gir havaya


Herkes benim ile söylemeye hazır mı?
Aksak ritme Ramiz söz yazar mı?
A! A! Bu çene ve kalem asla durmaz
A! A! Ramiz rap yapmaktan yorulmaz
Ama gördüğüm kadarıyla bende gözün var
Bebek ben zor adamım fazlaca egom var
Senin kendine güvenin varsa bana yaklaşırsın
Madem ki hazırsın burası yansın
Shake baby one two if you can do
Listen up baby, come uuu! This is my Voodoo
Shake baby one two if you can do
Listen up baby, come uuu! This is my Voodoo
Partneri seçince bebek kulübe dal
Takmayacaksın eğlenceksin bu birinci kural
Durmayacaksın dans edeceksin çünkü parti yasal
Geceye hız vereceksin bu gece burada kal


[Nakarat]
Şimdi gir havaya gir havaya
Gir havaya, gir havaya


Keyifler gıcır ama tansiyon yükselsin
Benimsin ateşin benim ile dinsin
Essin rüzgarım herkes bilsin
Coşmak isteyenler yalnız beni seçsin
İstanbul şimdi beni bul
Brekdans bu hadi beni duy
Trip yapma korkma bebek yaklaş
Bak takmam sor bakalım kaç yaş
Üstüne hitap eder bu çene
Ve de beni bi dene, vazgeçilmezim gene
Bu kaçıncı sene bu çocuk bu rape kene
Ama bu tarzı bilmeyen herkes gitsin evine
Tüm lady'ler, hadi eller kalksın
Şimdi işi bilen beni dinler
Rap oyununda elimdeydi bütün riskler
Varım dedim bugün tepedeyim bilsinler
Shake baby one two if you can do
Listen up baby, come uuu! This is my Voodoo
Shake baby one two if you can do
Listen up baby, come uuu! This is my Voodoo


[Nakarat X2]
Şimdi gir havaya gir havaya
Gir havaya, gir havaya

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder