8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Bak Şimdi Ne Haldeyim (ft. Cash Flow & Domino) Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Bak şimdi ne haldeyim
Kimse derdimi anlamıyor
Konuşan çok icraat yok
Her kafadan bir ses çıkıyor


[Diyar Pala - Nakarat]
Yıllardır bocaladım durdum
Yol gösterenim hiç olmadı
Senelerce yalnız kaldım
Ben derdimi anlatamadım
Ben derdimi anlatamadım


[ Çağdaş (Cash Flow) ]
Ne oldu arkadaş her şey yeniden başlar
Gözümden akan o yaşlar oww seni her gün naşlar
Taşlar bitti bitti kuponunda maçlar
Kaç var dokurum acaba döküldü kafamdan saçlar
Karar verme acele işe bu şeytanlar sıçrar
Benim de gözümün içine bakın sözümdeki ısrar
Önümdeki iki plaka yalnızlıktan korkarım
Diyar Çado Domino bu her yanlışta doğrarım
Sorarım yolumu bulurum ararım tararım
Sonra sararım bakarım keyfim olur da yakarım
Rhyme'a akarım harbi sakarım ben
Sakın ha yanlış bakana takarım len önüme gelme
Öyle böyle derken burada şöyle böyle geldin göte
Sana yedirmek lazım zehirli mantar sote
Hepinize reçete yazdım kirli çıktı peçete
Boş kiler minyon kaldırmaz nerde lan netice
Vereceksin bol kaşarlı seni sürtük Hatice


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Bak şimdi ne haldeyim
Kimse derdimi anlamıyor
Konuşan çok icraat yok
Her kafadan bir ses çıkıyor


[Diyar Pala - Nakarat]
Yıllardır bocaladım durdum
Yol gösterenim hiç olmadı
Senelerce yalnız kaldım
Ben derdimi anlatamadım
Ben derdimi anlatamadım

[Domino]
İstesen de yetmez ki ne umduysan farklı
Bulmak her bi şans kullanmaktı bence hırsını
Akan zamana karşı durmak genelde çok zor
Belli sen de kaldın yalnız ve çok boş
Hoş tutmak zor bu kalbi aşk zaten buna tanık
Sen sanıksın her durumda kaplar bedeni bir panik
İlkin neydi şimdi farkı görmek hiç istemezsin
Aynan sanki bulanık her tarafta kalıntı fikrin
Düşünürken her gün peşinden koşan sansür
Açığa çıkmak ister onlar bulsalar bi faktör
Arşivimde çok telaş ve hep seken bir aktör
Anlamazsın hiç dost dediğin de nankör
Ah keşke dersin hem ki yetişemezsin çok geç
Bir baktım vakit geçer aynı yolda yok geç
Umutlarım ve sen masal misali kaybolurken
Geride bıraktığın hep bizler olsun onlar hep gülerken


[Diyar Pala - Nakarat X2]
Bak şimdi ne haldeyim
Kimse derdimi anlamıyor
Konuşan çok icraat yok
Her kafadan bir ses çıkıyor


[Diyar Pala - Nakarat]
Yıllardır bocaladım durdum
Yol gösterenim hiç olmadı
Senelerce yalnız kaldım
Ben derdimi anlatamadım
Ben derdimi anlatamadım

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder