DİRT 3 Torrent İndir, DİRT, DİRT 3, dirt 3 indir, DİRT 3 torrent indir, DİRT 3 full torrent indir, dırt 3 indir, dırt 3 torrent indir
DİRT 3 Torrent İndir
Minimum Sistem Gereksinimleri;İşletim sistesi: Microsoft Windows XP SP3, Vista veya Windows 7
İşlemci: AMD Athlon 64 X2 2.8 GHz, Intel Pentium D 2.8 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 15 GB
Ekran Kartı: AMD Radeon HD 2000 256 MB, GeForce 8000 Serisi 256 MB
İşlemci: AMD Athlon 64 X2 2.8 GHz, Intel Pentium D 2.8 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 15 GB
Ekran Kartı: AMD Radeon HD 2000 256 MB, GeForce 8000 Serisi 256 MB
OYUN HAKKINDA
“Afrika’nın çorak topraklarında, uzaklardan büyük bir toz bulutuyla beraber kulakları sağır eden bir ses... Yerli halk merakla sese doğru yöneliyor. Ford’un yeni ralli aracı Ford Fiesta WRC 2010, seyircilerin önünden büyük bir süratle geçip gidiyor. Üzerinde Monster Rally Team’in desenlerini taşıyan bu araç, dışarıdan bakıldığında küçük görünse de kaputu kaldırdığınızda sizi 600 beygirlik motorla karşılıyor. Amerika’nın ünlü ralli ve gösteri pilotu Ken Block’un 43 nolu Ford Fiesta’sı bu kez de Finlandiya’nın yoğun yağmuruna maruz kalan asfaltlarında boy gösteriyor. Yağmurda bu küçük canavarı zapt etmek için büyük yetenek gerekiyor, ama belki de yağmura şükretmek lazım. Çünkü buradan hemen sonra kendimizi ralli dünyasına birçok başarılı pilot kazandıran Norveç’te karlar altında buluveriyoruz.
Aracımız tipinin yoğun tesiri altında, yarış parkurumuz ise çoğunlukla donmuş, buzun üstünde adeta dans ediyoruz. Daha sonra Hırvatistan’da sağımızdan yaklaşan Ford RS2000’in önüne geçmeye çalışırken önden de Mitsubishi Evo X’in önümüzü kapatmasıyla yolumuz daralıyor, ama küçük olmanın avantajıyla aralarından sıyrılıveriyoruz. Güneşin batışını havada aracıyla uçarak bölen pilotun başarılı inişini görmememizin hemen ardından meydanı boş bulan bir ralli pilotunun da sıfır çizmesine tanık oluyoruz, biz de boş durur muyuz, hemen içine patlayıcı yerleştirilmiş bir sabit römorkun altından teğet geçiyoruz ve heyecanlı günümüz son buluyor. Biterken ekranda Dirt 3 ve 2011 yazıları beliriyor…”
Yukarıda uzunca değindiğim yazı aslında; Colin Mcrae Rally’nin son üyesi Dirt 3’ün lansman videosunun içeriğini anlatmakta. Yarış parkurlarının sevilen pilotu Colin McRae’nin adını taşıyan bu yapım, 2007 yılında hayata veda eden pilotun ardından oyun dünyasına da veda etmeye hazırlanıyor. Çünkü üçleme olarak düşünülen seri, Dirt 3 ile 2011 yılında son bulacak.
Dirt 2, 2009 yılında piyasalara çıkmış, Direct X11’i destekleyen grafikleriyle gözlere hitap etmiş; oynanış dinamikleri, yarış ve araç çeşitliliği ile de kimi oyun severlere yaşadıkları en iyi yarış deneyimini sunarken, kimilerinde de kontrollerin zor gelmesiyle sinir tahribatına yol açmıştı. Ama Codemasters için söylenmesi gereken bir şey vardı ki, o da yarış oyunlarında becerisi olduğunu her yapımda bir şekilde kanıtlamasaydı. Yarış oyunlarından bahsedip de Formula 1’i söylememek olmaz elbet. Codemasters, bu kez de F1’in resmi oyunu olarak ve geçmiş yarış oyunları referanslarıyla F1 2010 için kolları sıvadı. Geçtiğimiz aylarda oyuncularla buluşan, özellikle PC’lerde 8 yıllık F1 hasretine son verirken, ufak kusurlarının yanında yine mükemmele yakın bir yarış oyunuyla karşımızdaydı. Özellikle F1 2010’un dinamik yapıdaki hava şartları ve yağmur faktörünün oyuna aktarılmasındaki başarı, şapka çıkarılacak cinstendi.
İşte Codemasters, bugüne kadar yaptığı ne kadar başarılı ve övgü alan şey varsa tüm bunları tek bir yapımda birleştirmeye geliyor. 2011 yılında Xbox360, PS3 ve PC’lerimizde oynamayı dört gözle beklediğimiz Dirt 3’te bizleri ne gibi özellikler ve yenilikler bekliyor, gelin şimdi onlara bir göz atalım...
Yağmur demem çamur demem…
Dirt 2’de Direct X11 ile belki gündüz ve gece kavramını yaşıyorduk, ama bir şeyler eksikti yinede: Hava olayları. Dirt 2’de su faktörünün üzerinde özellikle duran yapımcılar, yağmur, kar, rüzgâr vb. gibi faktörleri görmezden gelmişlerdi. Dirt 3’te bu sorunlar giderildi ve rallileri ralli yapan özellikler, yani dinamik hava sistemi oyuna kazandırıldı. F1 2010’da sadece yağmurla bunu bizlere yaşatan yapımcılar, işin içine kar faktörünü de sokunca yine eşsiz bir yarış deneyimi ufukta oyun severler için görüldü.
Dünya’nın her yerindeyiz!
Dirt 2’de sınırlı sayıda ülkede, az sayıda parkurda birincilik mücadelesi verirken Dirt 3’te yer alacak ülke ve parkur sayısı bunu ikiye katlıyor. Sadece videoda gördüğümüz Finlandiya, Kenya, Monako, Norveç gibi Dirt 2’de yer almayan parkurların yanı sıra Çin, Hırvatistan, Fas, Amerika gibi 2. Oyundan tanıdık ülkelerde de yarışma şansına sahip olacağız, ama neyle? Dirt 3 bizlere bu pistlerde 50 adet 2010 model yeni aracın da yer aldığı bir araç listesi sunarken, bunların yanı sıra WRC’nin efsane araçlarını da kontrol etme imkânını bizlere veriyor.
Yarış türünde son nokta: Gymkhana
Dirt serisini belki de diğer ralli oyunlarından ayıran özelliği “Dirt Tour” du, ki bu yarış modunda dünyanın çeşitli yerlerinde, klasik zamana karşı mücadele ettiğimiz rallilerde ya da pist üzerinde birden fazla araçla yarıştığımız çeşitli modlarla liderlik için mücadele veriyorduk. Araçlarımız ise WRC tip araçlar, Buggy’ler, 4*4’ler veya bir önceki seride olduğu gibi kamyonlar oluyordu. Colin McRae Ralli serisinin takipçilerinde ise görüş ayrılığı hakimdi: Kimi oyun severler klasik zamana karşı yarışların azaltılmasını, yani bildiğimiz ralli modunun Dirt Tour içinde azaltılmasını hoş karşılamazken kimileri ise, türe yenilik getiren yaklaşımı olumlu karşılıyordu. İşte şimdi tüm bu tartışmalara son noktayı yapımcılar yeni bir yarış türüyle koymayı planlıyor. Bu yarış modunun adı ise Gymkhana. Peki, nedir Gymkhana?
“Jim-Kah-Nuh” diye de okunan bu motor sporlarının çılgın dalı, Autocross türüne benzemesiyle birlikte, sürücülerin trafiğe kapalı alanlarda, bolca slalomlarına, 180 ve 360 derecelik dar ve keskin virajlardaki dönüşlerine şahit olduğumuz, araçların son noktalarına kadar zorlandığı bir görsel şölen olarak tanımlanabilir. Özellikle son dönemde, Dirt 3’ün de yıldızlığını yapan Ken Block’un ön plana çıktığı Gymkhana, Dirt 3’te bizlerle olacak. Bizler için özel hazırlanan pistlerde zamana karşı mücadeleler verirken sürprizlere de hazırlıklı olacağız.
Güle Güle CMR: Dirt Serisi
Colin McRae’nin adı başka bir Codemasters yapımında yaşatılır mı bilinmez, ama bilinen tek bir şey varsa o da Dirt serisinin Dirt 3 ile son bulacağı. Kimilerinin hayran kaldığı, kimilerininse yanına bile yanaşmadığı CMR: Dirt serisi, 2011 yılından itibaren artık hazırlanmayacak.
Bakalım Codemasters’ın yarış türündeki başarılarını referans alarak beklediğimiz Dirt 3, PS3’te WRC lisanslı GT5 ile veya geçtiğimiz günlerde raflardaki yerini alan yine WRC’nin resmi ralli oyunu “WRC: FiA World Rally Championship” ile rekabet edebilecek veya geçebilecek mi? Hep beraber bekleyip göreceğiz.
Aracımız tipinin yoğun tesiri altında, yarış parkurumuz ise çoğunlukla donmuş, buzun üstünde adeta dans ediyoruz. Daha sonra Hırvatistan’da sağımızdan yaklaşan Ford RS2000’in önüne geçmeye çalışırken önden de Mitsubishi Evo X’in önümüzü kapatmasıyla yolumuz daralıyor, ama küçük olmanın avantajıyla aralarından sıyrılıveriyoruz. Güneşin batışını havada aracıyla uçarak bölen pilotun başarılı inişini görmememizin hemen ardından meydanı boş bulan bir ralli pilotunun da sıfır çizmesine tanık oluyoruz, biz de boş durur muyuz, hemen içine patlayıcı yerleştirilmiş bir sabit römorkun altından teğet geçiyoruz ve heyecanlı günümüz son buluyor. Biterken ekranda Dirt 3 ve 2011 yazıları beliriyor…”
Yukarıda uzunca değindiğim yazı aslında; Colin Mcrae Rally’nin son üyesi Dirt 3’ün lansman videosunun içeriğini anlatmakta. Yarış parkurlarının sevilen pilotu Colin McRae’nin adını taşıyan bu yapım, 2007 yılında hayata veda eden pilotun ardından oyun dünyasına da veda etmeye hazırlanıyor. Çünkü üçleme olarak düşünülen seri, Dirt 3 ile 2011 yılında son bulacak.
Dirt 2, 2009 yılında piyasalara çıkmış, Direct X11’i destekleyen grafikleriyle gözlere hitap etmiş; oynanış dinamikleri, yarış ve araç çeşitliliği ile de kimi oyun severlere yaşadıkları en iyi yarış deneyimini sunarken, kimilerinde de kontrollerin zor gelmesiyle sinir tahribatına yol açmıştı. Ama Codemasters için söylenmesi gereken bir şey vardı ki, o da yarış oyunlarında becerisi olduğunu her yapımda bir şekilde kanıtlamasaydı. Yarış oyunlarından bahsedip de Formula 1’i söylememek olmaz elbet. Codemasters, bu kez de F1’in resmi oyunu olarak ve geçmiş yarış oyunları referanslarıyla F1 2010 için kolları sıvadı. Geçtiğimiz aylarda oyuncularla buluşan, özellikle PC’lerde 8 yıllık F1 hasretine son verirken, ufak kusurlarının yanında yine mükemmele yakın bir yarış oyunuyla karşımızdaydı. Özellikle F1 2010’un dinamik yapıdaki hava şartları ve yağmur faktörünün oyuna aktarılmasındaki başarı, şapka çıkarılacak cinstendi.
İşte Codemasters, bugüne kadar yaptığı ne kadar başarılı ve övgü alan şey varsa tüm bunları tek bir yapımda birleştirmeye geliyor. 2011 yılında Xbox360, PS3 ve PC’lerimizde oynamayı dört gözle beklediğimiz Dirt 3’te bizleri ne gibi özellikler ve yenilikler bekliyor, gelin şimdi onlara bir göz atalım...
Yağmur demem çamur demem…
Dirt 2’de Direct X11 ile belki gündüz ve gece kavramını yaşıyorduk, ama bir şeyler eksikti yinede: Hava olayları. Dirt 2’de su faktörünün üzerinde özellikle duran yapımcılar, yağmur, kar, rüzgâr vb. gibi faktörleri görmezden gelmişlerdi. Dirt 3’te bu sorunlar giderildi ve rallileri ralli yapan özellikler, yani dinamik hava sistemi oyuna kazandırıldı. F1 2010’da sadece yağmurla bunu bizlere yaşatan yapımcılar, işin içine kar faktörünü de sokunca yine eşsiz bir yarış deneyimi ufukta oyun severler için görüldü.
Dünya’nın her yerindeyiz!
Dirt 2’de sınırlı sayıda ülkede, az sayıda parkurda birincilik mücadelesi verirken Dirt 3’te yer alacak ülke ve parkur sayısı bunu ikiye katlıyor. Sadece videoda gördüğümüz Finlandiya, Kenya, Monako, Norveç gibi Dirt 2’de yer almayan parkurların yanı sıra Çin, Hırvatistan, Fas, Amerika gibi 2. Oyundan tanıdık ülkelerde de yarışma şansına sahip olacağız, ama neyle? Dirt 3 bizlere bu pistlerde 50 adet 2010 model yeni aracın da yer aldığı bir araç listesi sunarken, bunların yanı sıra WRC’nin efsane araçlarını da kontrol etme imkânını bizlere veriyor.
Yarış türünde son nokta: Gymkhana
Dirt serisini belki de diğer ralli oyunlarından ayıran özelliği “Dirt Tour” du, ki bu yarış modunda dünyanın çeşitli yerlerinde, klasik zamana karşı mücadele ettiğimiz rallilerde ya da pist üzerinde birden fazla araçla yarıştığımız çeşitli modlarla liderlik için mücadele veriyorduk. Araçlarımız ise WRC tip araçlar, Buggy’ler, 4*4’ler veya bir önceki seride olduğu gibi kamyonlar oluyordu. Colin McRae Ralli serisinin takipçilerinde ise görüş ayrılığı hakimdi: Kimi oyun severler klasik zamana karşı yarışların azaltılmasını, yani bildiğimiz ralli modunun Dirt Tour içinde azaltılmasını hoş karşılamazken kimileri ise, türe yenilik getiren yaklaşımı olumlu karşılıyordu. İşte şimdi tüm bu tartışmalara son noktayı yapımcılar yeni bir yarış türüyle koymayı planlıyor. Bu yarış modunun adı ise Gymkhana. Peki, nedir Gymkhana?
“Jim-Kah-Nuh” diye de okunan bu motor sporlarının çılgın dalı, Autocross türüne benzemesiyle birlikte, sürücülerin trafiğe kapalı alanlarda, bolca slalomlarına, 180 ve 360 derecelik dar ve keskin virajlardaki dönüşlerine şahit olduğumuz, araçların son noktalarına kadar zorlandığı bir görsel şölen olarak tanımlanabilir. Özellikle son dönemde, Dirt 3’ün de yıldızlığını yapan Ken Block’un ön plana çıktığı Gymkhana, Dirt 3’te bizlerle olacak. Bizler için özel hazırlanan pistlerde zamana karşı mücadeleler verirken sürprizlere de hazırlıklı olacağız.
Güle Güle CMR: Dirt Serisi
Colin McRae’nin adı başka bir Codemasters yapımında yaşatılır mı bilinmez, ama bilinen tek bir şey varsa o da Dirt serisinin Dirt 3 ile son bulacağı. Kimilerinin hayran kaldığı, kimilerininse yanına bile yanaşmadığı CMR: Dirt serisi, 2011 yılından itibaren artık hazırlanmayacak.
Bakalım Codemasters’ın yarış türündeki başarılarını referans alarak beklediğimiz Dirt 3, PS3’te WRC lisanslı GT5 ile veya geçtiğimiz günlerde raflardaki yerini alan yine WRC’nin resmi ralli oyunu “WRC: FiA World Rally Championship” ile rekabet edebilecek veya geçebilecek mi? Hep beraber bekleyip göreceğiz.
EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder