23 Aralık 2011 Cuma

Postacı sen kapıyı iki kez çalmıyormuydun?!?

Ay ben niye hep böyle komik şeyler yaşıyorum .Son vukuatımı anlatmadan geçemiycam.Geçenlerde sabah sabah zil çaldı.(evimiz müstakil ,2. kattan çok net gelmiyor ses)Kim o diye sordum.Cevap posta.Ses aynı kocamınki,bir de arasıra bana böyle espiriler yapıyor,yok postacı ,yok kargocu.Vallahi o sandim ve  espiriye karşılık verdim (o sanıyorum ya) .Dediğim şeye bakın-"postacı yakışıklıysanız açabilirim kapıyı" .Eyvah ses yok.Hemen çaktım dalgayı ve karşımda gerçekten postacı.Kızarmış bozarmış.Abla ben yeni başladım işe.Şaşırdı tabii(kesin deliye çattık demiştir) Ay ben yerlere girdim önce ,sonra bir gülme krizi almazmı beni.Bir yandan da anlatıyorum.Kocamın sesine  benzettim,yok öyle espiriler yapıyor.Oğlancık,kibar,yok abla sorun değil.İlk iş günüymüş ,eminim unutmiycaktır.Ben de unutmiycam.İyi ders oldu bana..Şimdi hanım hanımcık açıyorum kapıları.

Postacı  lütfen sen kapıyı iki kez çal !!! :))))


Herkese bol gülücüklü bir  haftasonu diliyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder