19 Ocak 2014 Pazar

Örgü kırlentim de bitti

Ördüğüm bişeyleri bitirince çok mutlu oluyorum ,sanki sırtımdan bir yük inmiş gibi oluyor.Bir de kutularda bekleyen yarım yarım bişeyler yok mu bazen rüyalarıma giriyorlar :))
Gelelim yastıkçığa ,güzel oldu sanki,narincik narincik.Nako "Pırlanta" iyi bir seçimmiş ,pırıl pırıl duruyor gerçekten.Yine 2,5mm.tığ ile ördüm.
Fotoğrafta da görüldüğü gibi yapımı çok basit.Sadece dolgu yapiyoruz.İlk sıradan itibaren eşit aralıklarla arttırıyoruz (yani yuvaya bir değil iki defa batıyoruz).
İç yastığı English Home den aldım ( sadece 5 tl.)Daha önce de yazmıştım tekrar soracaklar için bilgi olsun istedim.
Kenarları da böyle yaptım,genelde kenarları bu şekilde yapiyorum,güzel duruyor.
Bu da arka kısmı.Önden farklı yaptım,canım sıkılınca arkayı çeviririm diye düşündüm,tembel işi değil yani :))
Arka için daha önce yaptığım renkli servisin örneyinden yaptım.
Böyle bişey işte ,duvara as seyret :))
 
Bu arada yer yüzünde benim de bakabileceğim çiçekler varmış,sulamayı unutsam da kurumayan cinsten .Seviyorum kaktüsleri bir de succulentler var bu ara ❤❤❤Koleksiyonumu çoğatma çabalarındayım :))

Mutlu pazarlar !!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder