21 Ocak 2014 Salı

Beyazladık :))


Sonunda evde herşeyi beyaza çevirmeyi başardım,nasıl mesudum .Her yer ferah ferah oldu.Koyu renkten kullanımı çok daha kolay,tozlar hiç belli olmuyor ,yaşasın.
Sade oldu herşey ,yeni bir kitaplık,yeni bir tv sehpası , beyaz  bir raf.Tam bana göre abartısız ,gösterişsiz rahatça yaşanacak bir odaya dönüştü.Sevdiceğim şirin bir kafe dese de ,ben çok keyif alıyorum yaptığım her değişiklikten.Arasıra bunu yapmak şart .
Yeni yeni çerçeveler .Aslıcığım hediyen nasıl da yakıştı duvara ❤,seviyorum Paris'i ve seni.
Masam da beyaz oldu.
Perdeler de değişti .English Home'ye % 50 indirimli yaptırdım.İndirime yine girse de diğer odaları da yapsam.
Çiçek açmış orkidem,bu ara çiçeklerle aram iyi ,aman nazar değmesin,öbürü de açmak üzere ,acaba ne renkti unuttum bile.
İnternetten çok sık alış- veriş yapmam aslında ,bu sefer tam isabet oldu,resmen bayıldım.Hadi gelin kahve içelim kızlar,yanına kek de çırparım ...
Dönüşüm tamamlandı ,darısı yatak odasının başına :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder