15 Ocak 2014 Çarşamba

Çarşamba da geçti


Bugün diyetisyen kontrol günüydü .Lay lay lom yapa yapa 2,5 ayda 7 kilo vermişim.Nasıl mı?!?Çok yakında bununla ilgili bir post hazırlanacak :))
Kupamın güzelliğine gel,sevgili Gizoşçuğumun hediyesi,kendi gibi hediyeleri de zarıf ve özel.İyi ki seni tanımışım,şu blog dünyasının hayatıma kattığı güzel insanlardan birisin.
Yastığımın bir kısmı bitti,sıra arka kısmında.Bugün English Home da yuvarlak kırlent buldum hemde 5 tl.'ye.Haberiniz olsun istedim,kare şeklinde ve dikdörtgen de var,yine bu fiyatlarda dikmeye deymez yani.
Dışarı çıkmışken bir kahve içeyim dedim.İlk defa Ginger Dolce Latte yi denedim ,pek güzelmiş.Benim gibi kahve konusunda yeniliklere pek açık olmayan biri için iyi seçim, granola bar da pek lezzetliydi.Küçük kaçamaktan sonra ,sağlıklı beslenmeye devam :))
Sıkın dişinizi,haftasonuna iki gün kaldı !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder