29 Ocak 2014 Çarşamba

Hep deli işi bunlar :))


Hiç işim yokmuş gibi ,yeni bişeye sardım- puf kaplamaca,deli işi ayol.Bazen yaptıklarıma bakınca nasıl yani diyorum,ne ara bulaştım ben bu hastalığa.Bazen de iyi ki bulaşmışım ,bişeyler üretmek mutluluktur,hobi sahibi olmak ayrı bir mutluluk,tüm bunları paylaşmak bambaşka bir mutluluk.Kısacası örgü = mutluluk !!!
 Eğer ipim bitmeseydi bugün pufum bitmişti.
Yarın ip alıp devam edeceğim örmeye,azimliyim bu kış bitecek .
Bu minnak kaktüs,Kamranla Ferideyi izlerken çıktı ortaya,en çok dizi seyrederken üretmeyi severim ben.Bu sene az ürettiysem hep bu diziler yüzünden çarşamba,perşembe ve cumam boş ,ee haliyle azaldı üretim :)
Bu fotoğrafı Pinterestte görüp vurulmuştum,hemen iki koli kartonu bulup çiziverdim,yakında da sevgiliyle aynı pozu vereceğiz.Sevgililer günü için güzel bir fikir.Biz bu sene 19. yılı devireceğiz,bir albüm yapmak şart oldu.
Bugün de böyle,miniğim orta kulak iltihabı olmuş,doktor bir sürü ilaç verdi,umarım hemencicik geçer,kulak ağrısı başka bir eziyet :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder