30 Aralık 2010 Perşembe

Ceza - Ben Ağlamazken Şarkı Sözü

Ceza Tüm Şarkı Sözleri


Ben ağlamazken açıldı perde düştü maskem
Ve ağlamazken dert üşüştü oldu mesken bana dünya
Zevk'ü sefa içinde kaldım her zaman ben mengenem
Bu evren her zaman dar her halükarda kara geçtim
Her zaman gülen ben oldum asla bakmadım ki arkama
Ben emri verdim onlar yaptılar silahla kimde para var anne
Onunla güldüm emme mezara girdim öncem akıllandım sandı
Nafile ben ağlamazken her sebeple güldüm insanoğlu kardeşim
Hep ölmüş Her zaman savaş felaket her bir yerde
Bana ne beşibiryerde olsun isterim ben hiç de dalmam derde...


[Nakarat X2]
Ben ağlamazken açıldı perde düştü maskem ve ağlamazken
Herkes üzgün herkes elden bir şey gelir diye şşş bekleyişler
Haremde curcunam çok haydi naş ben ağlamazken...


Ben ağlamazken havada savaşın rüzgârları mı esiyor acaba
Ancak başta söyleyeyim bu sancak devrilmez salıncak koptu
Zincirlendi idealizm hep sınırlı kaldı faydasız kararla
Hep karardı tarlalar sarayda kaldı naralar değerli oldu mağaralar
Genç yaşta göz yuman bu yaşama ikinci hak yok
Yaş sınırı yok Karaca Ahmet kapıda bekler rahmet çok
Çoğumuz aç ve çoğumuz tok on binlerce fok ihanet etti âdeme
Cümle âleme bu rap’te isyanım var medcezir var
Ey ademoğlu nefsimiz köreldi tozpembe bakmadık
Bu dünyaya ve ecel uykudayken geldi...


[Nakarat X2]
Ben ağlamazken açıldı perde düştü maskem ve ağlamazken
Herkes üzgün herkes elden bir şey gelir diye şşş bekleyişler
Haremde curcunam çok haydi naş ben ağlamazken...


Resmedil ve resmol kansız rap bu tek yol gördüğüm bu her şey hep rol
Varsa yoksa petrol kaybeder her despot underground’da yektik hem efekttik
Renkli dünyamızda yok güneş kaybettik bu hastalıklar epidemik
Mikropsa diplomalı bir program işte problem burada akademik hologram
Kaç kilogram edebilir bu progressive deneyler haydi oradan andımız mı vardı
Karlı yoldan geçmeyi biz seçmedik bu buzlar eriyecektir elbet
Bir gün gelir savaşlar aynı tablolarla ağlatır diken ve gül çok ağlamış
Bu dünya bahçesinde dağlanır bu gözler barış yalan savaşsa gerçek
Savaşma gerzek anlaşmış herkes dayanmış hançer kafanda mavzer
Önünde panzer mezarsa mahzen felaketi bir bilsen istemezdin erken
Vakit gelir melek alır canı ben ağlamazken...


[Nakarat X2]
Ben ağlamazken açıldı perde düştü maskem ve ağlamazken
Herkes üzgün herkes elden bir şey gelir diye şşş bekleyişler
Haremde curcunam çok haydi naş ben ağlamazken...

Ceza Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder