5 Aralık 2010 Pazar

Ceza - Alaturka Çesmesi Şarkı Sözü

Ceza Tüm Şarkı Sözleri


[Nakarat X2]
Alaturka çeşmesinden içtim
En dikenli yoldan ben geçtim
Kader mi itti yoksa ben mi seçtim
Med cezir de dünya keşfettim
Vakti geldi bahsettiğim herşeyin
Herşeyi yoluna koymak mı herşey
Menşeği belli olmayan her birşeyin
Bir bedeli vardır ah beynim...


İcraatlerimin hepsi suistimal edilip ihtilal başlatılırsa
İstila talebi olmaz ancak iticat talebeleri kabulümüz
İçtimaya hazır olunuz istişaredeyim ben
İftiraya kapılana istinaden ihtiyarladım
Ben ve rapim ihtiyacınızın yüzde yüzünü karşılar
Rapte cephe kelimesi kesmekte
Kıspet kenefini engeller bu nispet olacak hepnize
Ferinizi kefeninize dikecek
Ekleyecek hepinize gösterecek tersten
Rapi mesken tuttuk sen uyurken
Cismen tersten geldik geçtik bu testten
Ve yelken açtık uçtuk resmen...


[Nakarat X2]
Alaturka çeşmesinden içtim
En dikenli yoldan ben geçtim
Kader mi itti yoksa ben mi seçtim
Med cezir de dünya keşfettim
Vakti geldi bahsettiğim herşeyin
Herşeyi yoluna koymak mı herşey
Menşeği belli olmayan her birşeyin
Bir bedeli vardır ah beynim...


Sol kanattan effyuu pasını verdi kaydım
Aldı onu çalıma dizdim herkesi tek tek
Ayaklarımı kırmaya çalıştılar
Ben yek başıma yürüdüm hep
Tek top oynarım ama bu
Pek zor bir maç tek başımayım
Ben volede vururum bekte sağlam
Ceza sahasına girdim tekmeyi koydular
Hakemden yana zaten ümidim yok
Çok para gerekir onlar için çok
Ortalıkta topçu çok ve popçu tok ve rockçu yok
Ve walkie talkie dostluklar bok kokuyor
Neyse golümü atmak için ben yerime geçtim
Önüme duvar gibi defansı serdiler
Ancak ne fayda kaleye döndüm
Şutumu çektim direkten döndü
İkinci pozisyon top gene söndü durdurulamaz atak
Söyleyeyim sana bunun sonu şimdiden goldü...


[Nakarat X2]
Alaturka çeşmesinden içtim
En dikenli yoldan ben geçtim
Kader mi itti yoksa ben mi seçtim
Med cezir de dünya keşfettim
Vakti geldi bahsettiğim herşeyin
Herşeyi yoluna koymak mı herşey
Menşeği belli olmayan her birşeyin
Bir bedeli vardır ah beynim...

Ceza Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder