23 Nisan 2013 Salı

Ha ? Kim? Nerede?

-Evet efenim bayagdir yazmiyorum isler yogun is guc had safhada sikintili
-pera muzesine gittim pazar gunu, osman hamdi beyin kaplumbaga terbiyecisi resmini gordum, takribi degeri 2 trilyon civari , haliyle kapip goturesim geldi
-ote yandan pera muzesine gittigim hafta itibari ile amerikali 1920 lerde yasamis reklam fotograflari ceken bir adama air sergi vardi ismini bile unuttum herifin ama grafikerlerin ve reklamcilarin kesin gormesi Gerek
-ipod torc 5.nesil sahibi biri olarak bu yaziyi ipod torcdan yaziyorum e yani haliyle bundandir duzensiz kucuk buyuk harf
-jek denyils 69 tl ama kucuk ancak etkili deneyiniz
-kinder supriz e kucukken olan hayranligim ona ulasabilirligimin artmasindan dolayi azaldi. Hayata dair bir ders aslinda kinder supriz ile olan iliskim, bir seyi elde edebilecek durumdaysam ona karsi ilgimi kaybediyorum
-nese simdilik bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder