14 Mayıs 2012 Pazartesi

Paris sevdalısı döndü

Canım Eyfel muazzam bişey...
Notre Dame kilisesi.Çanlar çalmaya başlayınca gözlerim Kvazimodoyu aradı.Sanki Esmeraldayla bir köşeden çıkacakmış gibi...
Louvre müzesi gez gez bitmedi.En kalabalık ta Mona Lizanın portresiydi.Sonra ki postta onu da koyucam.
Moulein Rouge
Özgürlük anıtı
ve 
Dikili taş
Döndüm aşkın şehrinden.Paris anlatılmaz yaşanır derler ya,işte öyleymiş.Çok sevdim çok.Masal gibi bir şehir.Her yer tarih ve sanat kokuyor.Disneyland'a da gittik.Çocuk olduk bir günlüğüne.Uzun uzun anlatıcam hepsini,çünkü anlatmaya değer gerçekten.Bir kaç post yayınlıycam galiba.Parisi anlatmaya anca yeter.Bol bol resim çektim çoğu burda bakmak isteyen buyursun.Şimdilik bir iki fotoğraf koyup kaçıyorum.hala çok yorgunum.Sinüzit olmuşum.Feci baş ağrısı çekiyorum şu anda.Yarın detaylı  ve bol resimli bir post yayınlanacak.Soran, mesaj atan, ilgilenen herkese  kocaman  teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder