21 Mayıs 2012 Pazartesi

Hava Yağmurlu mu?



-uff
-...
-pıff
-...
-mehmeet?
-yep?
-akşam özgelere gidelim mi?
-o kim?
-hani var ya bankacı kardeşi pilot olan
-yarış pilotuydu di mi o?
-evet ya çocuk o f1 arabalarında yarışıyormu
-ben 4. vitese çıkınca heyecanlanıyorum daha ya
-neyse gidelim mi
-hava yağıyor mu
-evet
-ok gidelim
-...
Yağışlı havada dışarı çıkmayı severim ben ama şemsiyem mutlaka olmalı. Gene böyle bir havada çıktık özgelere gidiyorduk ve ben hala özge kim hatırlamamıştım. Yalnız pilot kardeşi aklımda kalmıştı hep bir pilot olmak istemiştim ama gözlerim bozuk kulaklarım sıkıntılı burnumdanda iyi nefes alamıyordum. Sanki doğarken biri beni yumruklamıştıda yamuk doğmuş gibiydim. Güzel bir evin önüne geldik hoşuma gidiyor bahçe içindeki evler, zaten bahçeli evler yavru pofuduk bir köpek almaktan başka ne işe yarar ki? ama özgenin köpeği yoktu cins ve atarlı bir kedisi vardı girer girmez kırşşt kırrşşt diye bana tıslamaya başladı
-yuh mehmet kediden mi korkuyorsun
-korkar o kediden canım
-evet korkuyorum psikopat bunlar baksana nasıl tıslıyo
-bahreyn! bahreyn! tıslama kızım
-ismini bahreyn koymanda ayrı bir şeymiş
-neyse ben tuttum hadi gir sen gir
-bahreynn bahreynn isme bak ya bu ne be
-hadi hadi geç

içeri geçtiğimizde pilot çocukla karşılaştım salonda bile polis gözlüğü takan tiplerden biriydi ama pilottu selam verip yanına oturdum. Hemen önüme biralar mezeler geldi. Pilot sanki bizi beklermişcesine anlatmaya başladı

-4 sene önce bir yarışta takla attım çok acayiptı
-hadi ya geçmiş olsun (ne alaka lan şimdi dedim içimden)
-televizyonda yavaş çekimde saydım tam 15 kere dönmüş araba
-çamaşır makinesi gibi ahah (bir tek ben gülmüştüm buna pilot biraz bozulmuştu)
-görmek istersen gel bir gün piste (yanımdaki hatun kişiye soyluyordu bunları hesapta pilot karizmasını kullanacaktı hemen ortaya atladım bende pilotum dedim o an özgenin ağzındaki biralar dışarı fışkırdı)
-oeh mehmet ne alaka mühendissin sen biliyoruz
-pilot kaleeem! ( deyip birayı çocuğun üstüne döktüm ve yumruk attım nedense kendimi kaybetmiştim sanki içime bir ümraniye minibüsü kadar apaçi girmişti o an bağırıyordum sağa sola zıplıyordum)
-mehmet kendine gel naptın niye vuruyorsun okana (pilotun ismi okanmış o zaman öğrendim ama pilot daha bir iyiydi bence okan yerine)
-neyse ben kaçtım (diyerek evden çıktım cebime bir bira sıkıştırmıştım taksiye binip eve geldim 2 saat sonra kapı çaldı)

-hayvanmısın mehmet sen niye vuruyorsun çocuğa özge deli oldu
-pilotum pilotum diye artistlik yapıyor peseveng kıl oldum vurdum, nereye pilotmuş şumayer var bariçello var ben hiç okan diye pilot duymadım
-saçmalıyorsun ama farkında mısın
-saksı değilim ben saksı değilimmm! (çok köşeye sıkışınca bağırıp bunu söylüyordum )
-güldürme beni çok kızgınım sana!
-eyüp sabri tunceeeer(bunu niye dediğimi hala bilmiyorum)
-ben gidiyorum
-hava yağmurlumu?
-evet
-o zaman git (hava yağmurlu olunca daha bir romantik oluyordu gitmeler...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder