24 Mayıs 2012 Perşembe

Ordan burdan...


Ara verdikçe arayı büyütüyorum.Yazmak istiyorum ama ne yazayım diyorum.Uzun ara verdim, kim ne yaptı ne etti bilmiyorum.Bir türlü oturup okuyamıyorum.Hep bir koşturmaca telaş,nedir bu bilemiyorum.Aslında bütün arkadaşlarımı çok özledim.Siz bir de arayıp sorunca utanıyorum resmen.Onun dışında herşey eskisi gibi.İyiyiz işte...Ben aynı ben işlere devam,bir kaç sipariş var onların telaşındayım.Hala puantiyeleri çok seviyorum,pilatese devam,kilo vermeye de.Geçen gün çok tatlı bir tesadüf yaşadım,çok sevdiğim iki Bursalı bloggerla görüştük.Biri sevgili Kitana ,diğeri de Ebygale.İkisi de pırıl pırıl ,sevimli mi sevimli iki bayan.Sizi tanıdığıma çok mutlu oldum.Bursalı blogger bayanları hadi buluşalım bir gün.


Puantiye aşkı devam.Yalnız bu ara pembe tonlarını ve çiçekli olan herşeyden çok fazla hoşlanmaya başladım.Arkasından ne çıkacak bilmiyorum...

Bu günlük bu kadar.
 Hayırlı kandiller arkadaşlar !!!Sevgilerimle !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder