8 Mayıs 2012 Salı

End a sıtiiiil gat dı bluuuz for yuuuu

     

    İş dönüşü evde yemek yapmaya üşendiğimden boş bir ekmeği ısırarak duvarı izlediğim standart bir akşamı yaşıyordum. Telefon çaldı acı acı. Geri muur stil gat dı bluuz ayarlı melodim viüüv viüüv diye çalıyordu. Üşendim açmadım. Sustu bir an sonra geri muur bir daha başladı end ay sıtiiil gat dı bluuuz for yuu diye bağırıyordu. Yeter lan deyip kalktım yerimden. O an öyle tatlı gelmişti ki ekmek ısırmak sanki yarım danayı çevirip yiyiyor gibiydim. Telefonu açtım huşırt huşırt diye sesler geliyordu;
-alo?
+huşırt huşurt
-alo
+napıyorsun sen
-ekmek ısırıyorum
+ha? neyse aşkım buluşcaktık?
-ha evet sesin hısırtılı geliyor, ormandamısın sen
+yok mikrofonu bozuldu aptal telefonun
-ormanda olsan güzel olurdı mis temiz hava
+buluşcaktık diyorum alooo çıkmadın mı hala
-ekmeğim bitmedi daha en tatlı yerindeyim kıtırları var onları sona bırakmıştım
+off sıkıntı bastı beni neyse ben biraz alışveriş yaparım sen yakalarsın beni
-tamam yakalarım.

Televizyonu açtım esra erol vardı. Çok severim ben izdivaç programlarını, hızlandırılmış ilişki simulasyonudur bunlar. Osman bey gelir 54 yaşında evi var arabası var karsısına ayşe hanım gelir bir b.ku yok bunları çarpıştırırlar sonra ayşe hanım ben istemiyorum der osman bey başka bir hanım arar onla çarpışır aksiyon üzerine aksiyon. Ekmeğim o esnada bitmişdi ve hala açtım buzdolabının kapağını bir kaç kez açıp kapadıktan sonra yan kapakta bulunan pasta yaparsam diye uzerine dokmek için aldığım çikolatalı kremi gördüm. Gözüm döndü hemen ucunu yırtıp ağzıma sıktım hepsini. Küçük çaplı şeker komasına girdikten sonra 3 bardak suyla kendime geldim. O esnada geri muur tekrar sıtil gat dı bluuuz diye bağırmaya başladı;

-alo?
+mehmet dalga mı geçiyorsun benle!
-ne konuda?
+buluşmayacaksak söyle haberim olsun ona göre plan yaparım
-yok yok çıkıyordum bende
+daha ne çıkacaksın ben geliyorum eve
-ekmek bitti ekmek alsana
+...
-çikolatalı kremide ağzıma sıktım bitti
+pasta yapcaktım ben onla ama
- pasta tabanlarını bulamadım bulsam onları da yerdim
+...
-bende seni seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder