3 Ocak 2012 Salı

"Cumalıkızık" köyü-Bursa

  
Burası"Cumalıkızık" (Bursa).Taş sokakları  ve eski evleriyle şirin bir köy.Ayrıca bir çok diziyle de ünlendi."Kınalı kar"ı hatırlayan var mı? O burda çekildi .Ayrıca "Anneler ile kızlar" dizisi de burda çekilmişti.Ben burayı çok seviyorum.Son yıllarda  ticarethaneye dönse de, yine oldukça keyifli bir geziydi...

Her yerde karnınızı doyaracak yerler var.Menüde mantı,gözleme ,sarma,ahu dudu suyu ve daha bir çok ev yapımı ürünler var.
Ekmeği gerçekten çok lezzetliydi...

Nalın uğruna hep inanmışımdır.Evde hala 20 senelik bir nalım var .Saklıyorum :)))

I love door !!!

Kışlıklar hazır.Envayi çeşit reçel,ev eriştesi,tarhana,turşular.ne ararsanız var...

Minikj güvercin galiba çok yorulmuş.Dinleniyor gölgede...

Bahçe duvarlarında bu güzelliklerden vardı...

Köy evleri

Bunun ne olduğunu unuttum.galiba şifalı bişeydi...Kabak gibi.

Pembe domates.Tadına doyamıyorum.....

Resimler yaz sonu çekilmişti.Yine de paylaşmak istedim.Şimdi oralar belki karlıdır.
Bursa turu devam edecek.:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder