30 Ocak 2012 Pazartesi

Mango ganimetlerim ve haftasonu

Merhaba herkese.Bir hafta nasıl geçti bende anlamadım .Çocuklar saymaya başladılar okula gidecekleri günü.Malum kış.Pek bir sıkıcı geçiyor tatil.Haftasonu biraz alış-veriş merkezlerini gezdik.Çok ucuz her yer.
Mango Outlet (Bursa)inanılmaz ucuzluk yapmış.Bir kaç ganimet kapabildim anca.Resmen talan etmiş millet her köşeyi.Fiyatlat komik sayılır.Pantalonlar 4.90-9.90-14.90 tl .
Ceketler,etekler 10-20 tl.arası.Hafta içi tekrar ziyaret edeceğim.Haftasonu AVM' leri hiç sevmiyorum....

Bu gömlek ipek.109.00 tl.den 9.90 tl. inmiş.İnanılmaz yani.Çok şık duruyor.Boynundaki şal çıkıyor ayrı da kullanılabilir.Ben çok sevdim..

T-shirt 64.95.tl.den-7.90 tl.ye inmiş.Biraz kokoş ama kotla ve altına beyaz bir babetle çok hoş olacak...
Mangonun bu atletlerini çok seviyorum.Likralı ve üstte çok hoş duruyor.Gömleklerin içinde çok kullanıyorum.Hafta içi ne renk bulursam alıcam..Zafer plazaya yolunuz düşerse aman bakmadan geçmeyin kızlar...Fiyatı-9.90 tl.

 Haftasonu çocukları sinemaya götürdük.Artık tek başına durabiliyorlar.Bizde rahat rahat kahve içebildik.Bakmayın "Neşeli ayaklar"ın önünde poz verdiğine "Çizmeli kedi"ye gittiler.Pek beğenmişler.Burda benim için poz verdi kuzu.Köşedeki penguen örgüden kazak giymiş,annesi de örgü yapıyormuş ya ,model çaldık anlıycanız.Büyük kuzu poz vermiyor artık .Ergen oldu ya :))


Zamane gençlik işte.Daha kahvaltıya oturmadan ya telefonlara el atacaklar ya bilgisayara.Şimdiki çocuklar başka anacım.İşleri güçleri bu.Küçüğü bile oyun indiriyor ,kuruyor oynuyor.Ben yakında bunların hızına yetişemiycam.Hatta Berkede facebook istiyormuş ,ne yapıcaksa. Bak sen,daha yazması okuması yok.Ya bu çocuklar çok mu çabuk büyüyor.Bilgisayar zararlı deyince de cevap hazır."Sen de bir iki kaktüs al anne,biliyorsun radyasyona iyi geliyormuş "Vay beee....İşte bizim evde durumlar böyle.

Herkese güzel bir hafta diliyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder