30 Ocak 2012 Pazartesi

Kar eriyene kadar güzel



-Hayat da böyle aslında uzaktan güzel gözüküp yakınlaştıkca eriyen kaybolan anlamsızlaşan bir şey. (Her şeyi hayata bağlayan adam psikolojisi)

-Yağmur yağıyor (şair burda yağmurun yağdığından bahsetmiş)
Seller akıyor (şair burda yağmurun sel olduğunu aktığını söylemiş)
Arap kızı Camdan bakıyor (Burada Etnik davranan şair Arap kızının camdan baktığını farketmiş)

Lisedeyken aynen böyle analiz ederdim şiirleri. Şair bir ruhum var sanki

-Delicesine kar yağan bu ortamda işe gelirken sağdan soldan duyduğum muhabbetler hep aynı;
-abi bu bir şey değil ben askerdeyken -10 derecede nöbet tuttum bir kar bir kar 10 gün yağdı
-olm onu bırak ben -38 derece (dikkatinizi çekiyorum adam -38 derece dedi) yaptım burnumuz düşüyordu bu ne ki muğa koyim
-olm o değilde..
böyle sürdü muhabbetler, ulan sanki sibiryada yapmış herkes askerliği ne iş anlamadım -38 ne lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder