24 Ocak 2012 Salı

Her Sabah Uyanıp Her Akşam Uyumak


- Rutin bir şekilde yaşıyoruz hepimiz. Aslında hayatın içinde var bu kısırdöngü. Her sabah güneş doğuyor her akşam batıyor sonra gene doğup gene batıyor. Siz ise aradaki zamanı dolduruyorsunuz buna da hayat diyoruz.
-Vapur çok güzel bişi bence. Demesi de zevkli fonetik bir yapısı var kelimenin. (şu yaşıma geldim fonetik kelimesini cümle içinde 2. kullanışım falandır)
-Fox tv de bir dizi var derin sular diye hergün yeni bölümü yayınlanıyor. Her gün! o nasıl bir azim nasıl bir çalışma hayret ediyorum. O dizinin çekimine harcanan efor ile 5 tane uzay mekiği yapıp 4ünü sırf zevk olsun diye patlattıktan sonra kalan biriyle aya giderdik. İnanıyorum buna.
-Televizyon izlemediğimi farkettim. Bildiğin televizyon izlemiyorum. İzleyeceğim birşey varsa internetten indirip izliyorum. Öte yandan Türkiye yi de pek takip etmiyorum gazete okumuyorum. Pazarları sadece gazete okumayı seviyorum onu da gazete pazar günleri ekleriyle beraber bir ekmek kalınlığına geldiği için seviyorum zaten. Sonuçta savaş çıksa haberim olacağını zannetmiyorum. Gerçi işe gidip geliyorum o sebeple yolda tank görürsem kıllanır kaçarım. Dikkat edersen savaşmıyorum. Savaşma sövüş mottosuna sahibim.
-Martin mystere e sardım bu aralar. Netten bütün sayılarının taranmış halini indirip tablette okuyorum. Of bir zevk bir zevk görsen sanki adriana lima ile yemeğe çıkıyorum her akşam o derecede heyecanlanıyorum okurken. Çizgi romana karşı bir zaafım var, günün birinde bir hatun kişi yere ekmek kırıntısı misalı çizgi roman parçaları koya koya beni kendine doğru çekebilir tırsmaktayım.
-Her haftasonu ne yapsam ne yapsam diye düşünürken haftasonu geldiğinde mal gibi evde oturmayı seçiyorum. Dışarıda çıkasım geldiğinde minibüs otobüs taksi cip bip derken gün bitiyor. Cumartesi çalışmak yarım günde olsa kötü bir şey.
-Neden haftada 2 gün çalışıp 5 gün tatil yapmıyoruz. Yani en baştan bunu yapsaydık ekonomide buna göre gelişseydi fena olmazmıydı. Ama bakınca çalışanda insan çalıştıranda, patronda insan işçide. Kendi kendimizi s.kyrz afedersin.
-Çok küfür etmem aslında ama neydi o ergen lise dönemi of of her kelimenin sonunda ona koyim buna koyim derken gün bitiyordu. Bir karizma göstergesiydi nedense küfür etmek o dönem. Can yücel ne demiş kendisine çok küfür ediyorsunuz diyen öğrenciye" küfür aristokrasinin agzında bir leş kuyusu iken halkin ağzında açan çiçektir"
-aslında söz tam öyle değildi ama o kadarını hatırladım.
-hepinize çüz. Bu arada mail atan şu da olsun bu da olsun diyen, eleştiri yapan insanlara teşekkür ederim. İsterseniz bir gün hepinize bira ve patates ısmarlarım. O kadar çok okuyan var ki bir stad dolusu insana nasıl ısmarlarım bilmiyorum.
-Yok len 3-4 kişi okuyor onlarda yanlışlıkla giriyor hatta eli klavyeye çarpıyor yanlışlıkla uzaybosıossıos falan yazıyor gugıla gugılda sagolsun buraya yonlendiriyor. Eminim evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder