23 Ocak 2012 Pazartesi

Yeni hafta,yeni siparişler ve bir iki kelam

Lohusa tacı ve yanına yaptığım hediye broş

Gökkuşağı salyangozu


Ben amigurumiyle 2008 yılında tanıştım.O zaman pek bilen yoktu bu işi.Toplasanız 5-6 kişiydik.Yani aslında bu işin öncüleri sayılırız.Sonra amigurumi(oyuncak örme sanatı-japonca bir kelimedir) çok yaygınlaştı.Piyasada satılan kalitesiz ve kanserojen oyuncakların yerini onlar almaya başladı .Tabii  her yer amigurumi oldu ,ne mutlu.Benim değinmek istediğim konu bu değil.Arkadaşlar bir ürünü satışa sunmadan önce lütfen en iyi şekilde bunu yapmaya çalışım.Ben ilk oyuncaklarımın hiç birini insanlara sunmadım.Anca biraz tecrübe edindikten sonra bunu yaptım.Hadi sundunuz diyelim ,lütfen fiyatlara dikkat edin.Bu kadar yüksek fiyata satılmaz canlarım.Herşeyin bir raconu var.Bunu unutmayın.Taklit ederken de birazcık kendinizden birşeyler katın.Bizde ordan burdan bakıyoruz ama her zaman kendimizden de bişey katıyoruz.İşin aslı budur.Abla tavsiyesi diyelim buna :))))Alınanlar olur kesin ,ama dost acı söyler napayım....

Bunlar son siparişler.Bu gün de bu kadar işte.Ben örmeye gidiyooooom :)))))

Hepinize güzel bir hafta dilerim !!!


Pasajımı merak edenler için TIK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder