20 Ocak 2012 Cuma

Bulut, İnek, Koyun ve Nutella


-Çoğu insan bulutları koyuna benzetir ama ben nedense ineklere benzetiyorum. Halbüse alakası yok ama inekler daha bir bulutumsu geliyor. İçkiliyle biraz gözümü kırpınca bulutları halay çeken kedilere benzetmişliğim bile var benim. O yüzden pek güvenilir değilim bu konuda.
-Nutella her zaman daha tatlı gelmiştir sarelleden. Nedense sarellede acaip bir tat var. Ben sarellenin patronu olsam mesela osman sarella olsa ismim giderim şirkete bütün pr arge çaycı temizlikçi hepsini toplar brain storming yaparım. Koyarım hepsinin önüne nutella, olm derim bizim tadımız niye böyle değil? kakaodan mı çalıyoruz? Aynısını istiyorum hüleen diyerek kapıyı vurur çekerim. İşte o zaman sarellede nutellanın o muhteşem tadını yakalar.
-tabi kesinlikle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder