31 Ocak 2012 Salı

DIY'larım yani KY'lerim

Madem puantiyeli bişeyler bulamıyorum kendi puantiyemi kendim yapmaya karar verdim.Bunun için gerkli tek şey üstü boş bir kupa ve kırmızı oje:)))

DIY(Do İt Yourself) bilmeyen yoktur.Bana DIY pek hoş gelmiyor,ben KY(kendim yaptım )ile değiştiriyorum bundan sonra.Aslında bazı yabancı kelimeler öyle bir yerleşmiş ki hayatımıza onların başka türlüsünü düşünemiyoruz.Mesela LOVE  yerine AŞK kelimesini kullanın bakalım , aynı etkiyi yapacak mı .Bir broşun ,bir yastığın,bir kolyenin üstüne yazın bakalım olacak mı.Olmuyor işte.Biz LOVE'yi daha ilk okulda öğrendik.Beynimize öyle yerleştirdik ki,değiştirmek mümkün değil.Şimdi bunları yazarken edebiyat öğretmenim geldi aklıma.Bir gün mersi demiştim.Beni yerlerin dibine soktu.Yok efendim nasıl yabancı bir kelimeyi kullanırmışım  ,kendi kelimelerimiz varken.O gün çok kızmıştım ama bugün teşekkür edesim geldi....

 Gelelim yaptıklarıma.Son hızla devam ediyorum harf ve yanına aynı harfle başlayan hayvancıkları örmeye.







F ve Farecik te çıktı ortaya...


Bizim evde kimileri kırmızı kimileri yeşil elma seviyor.Bende onlara hoşluk olsun diye böyle bir sürpriz yaptım.Bunun için gerekli tek şey kalpli kurabiye kalıbı...Bir de Nazım Hikmetin mısraları
"yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı ":))))
Hayatınızda hiç eksik olmasın AŞK pardon LOVE.....

Ne karışık bir post oldu.Tıpkı aklım gibi.Bugün içim bir tuhaf.Hayırdır inşallah...Mimim var onu da yazıcam,düşünüyorum kendimi 7 cümleyle  nasıl anlatırım diye :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder