3 Ocak 2012 Salı

Aslında sen de herkes gibisin


-...
+Hep susuyorsun! en güzel yaptığın şey!
-en güzel?
+kavga edilmiyor senle! tartışılmıyor! hep "haklısın canım" "tamam canım"
-Yep. Halbüse bir odunla kafana falan vursam böğürsem çok romantik bir adam olurum..
+saçmalama, biraz duyarlı ol tepki ver
-tartışılamayan bir adamdan duyarlı olunması isteniyor vuuu
+hep geyik hep geyik
-noeldeyiz canım kırismis
+bir haftalığına gidiyorum evden ne b.k yersen ye
-şarj aletini götürcen mı?
+bu mu yani? gidiyorum diyorum! nereye gidiyorsun niye gidiyorsun diye sorar insan
-şarj aletimi sen aldın ama en son?
+ denizlere gidiyorum bir hafta orda kalcam! sende mal gibi otur!
-denizde şarj aleti vardı götürmene gerek yok sanki
+şarj aletinin agz..na sc..m ben öküz herif ne diyorum be iki saattir
-durup dururken gidiyorum dedin kararı vermişsin bende sarj aletimi götürme dedim.
+...
-saat kaç?
+gitmiyorum lan! uyuzluğuna değil mi! o karıyı çağıracaksın gene tabi ondan senin susman!
-karı?
+özge diyorum özgeee
-özge kim be
+geçen emrenin evinde tanıştığımız hatun
-oo hoş hatundu da tanımıyorum ben onu
+tanısan getircen yani
-ne bileyim getiriyormuşum zaten sen oyle diyorsun da benim haberim yok
+ah sen ah ne uyanıksın
-getiriyormuyum cidden ya boyle belki getiriyorumdur hatırlamıyorumdur falan ne yaptığımı, aslında rus göcmenimdir ajanımdır
+uyuyorum ben
-şarj aletimi versene yeaa bıd bıd ötüyor iki saattir
+al be al!
-seviyorum seni
+eşşek

(aslında bir şarj aletiyle mutlu olan insanlar var bu dünyada)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder