31 Ağustos 2009 Pazartesi

Kayıp zaman

Yazamadığım sure içinde,

-İstiklal caddesinde bir yer keşfettim yerden öte ismini hatırlayamadığım bir pasajdan açılan çay bahçesi mekanı. Güzel bir yer.

-Yengeç bacağı yedim bir akşam. Feci bir şeydi sabaha kadar kendime gelemedim. Balık desen balık değil böyle bir acaip.

-Karga grubunun bir kaç elemanıyla konuk sanatçı edasıyla stüdyoya girdim bas çalıp çıktım. Bayağdır girmemişim stüdyoya hamlaşmışım onu farkettim. Bu arada grubu dinleyiniz iyidir; http://www.karga.us/

-Arkadaşın isviçreden getirdiği votka ve martini ile kokteyl dolu bir gece geçirdim. Yeşil zeytinim olmamasına rağmen pek eksikliğini hissetmedim aslında.

-Master olayını büyük ihtimal bir sene daha ertelediğimi kendime itiraf etmeye başladım. Hala çabalıyorum aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder