7 Haziran 2013 Cuma

ANNESiNiN KIZLARI :) - iLK KONUMUZ TUVALET EGiTiMi !!!


ileride insaallah kizlarim icin geride biraktigimiz güzel anilar olsun diye onlarla olan her güzel seyide paylasmak istiyorum burada. insaallah daha sonra annelerinin kendileriyle nasil güzel zamanlar gecirmis, kendileriyle neler yapmis tatli tatli gülümseyerek okumalarini istiyorum.

Cok düsündüm nasil bir konu basligi bulabilirim diye en sonunda konu basligimiz ANNESiNiN KIZLARI oldu :)
ilk konumuz tuvalet egitimi derken, tabi sadece tuvalet egitimi olmayacak ilk baslardada söyledigim gibi, gecirilen bütün güzel seyler, etkinlik, boyamak, yazmak, cizmek, gezmek, tozmak gibi :)

Hemen konuya girmek istiyorum yazilarim az ve öz olsunki kafa bulandirmasin :) bende hic sevmem zaten uzun konulari.

Aslinda cooookk gec kaldim tuvalet egitimi icin kabul ediyorum, biraz üsengec davrandim coktan baslamaliydim. Kizim 2,5 yasinda, 1 yasindaki kizimin tuvalet egitimine daha var diye düsünüyorum ama cevremde 1 yasinda baslayan ve 1.5 yasinda tuvaletini söyleyen kücük kizlar taniyorum :)

Lazimlik denen olayi asla istemiyorum, kesinlikle sevmiyorum tuvalet egitiminde ben bunu asla tercih edemem dogrusu, bilmiyorum yanlismi düsünüyorum lazimliga alistirinca daha sonra birde klozete alistirmak var iki asama cocuk icin cok zor olacak görüsündeyim.

Benim tercihim bundan yana oldu, assagida fotografini görüyorsunuz... Fotograflari paylasiyorumki belki diger anneler icin fikir olur.



Benim kizim cok ama cok takintili bir karaktere sahip :)  mesela yeni bir kiyafet aldigimda asla giymek istemez, sürekli onu ona göstermem lazim sevdirmem lazimki giysin.



Simdi ben kendine özel bu klozet kapagini direk klozetin üzerinde uygulayarak tuvalet egitimine baslasam hayatta bir daha oraya gitmez, bunu bildigim icin ilk önce bunu kendisine sevdirmem lazim benim, egitimimize gecmeden önce ben bunu eline oyuncak gibi verdim ki oynasin kötü bir sey zannetmesin.
Simdi bebekleriyle evcilik oynuyoruz klozet kapagiyla :)

Bir kere denemek istedim sadece, altini baglamadim acaba nasil bir tepki verecek  söylermi kendiliginden diye ama sonuc basarisiz tabiki :)

Insallah bir sevdireyim önce ben bu cici kapagi daha sonra iste bu altta gördügünüz asamaya gecicez :) nasil olacak bilmiyorum...




Simdilik tuvalet egitimi maceramizdan bu kadar :) ileriki asamalarda bakalim neler olacak, güzel seyler olur insaallah.

Sevgiyle Kalin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder