25 Haziran 2012 Pazartesi

Tirilye (Zeytinbağı) haftasonu kaçamağı




Biz Bursalılar çok şanslıyız bir yanımız deniz ,bir yanımız dağ.Haftasonu küçük bir kaçamak yapıldı.Bursa çok sıcaktı.Hal böyle olunca da evde duramadık.Çok sevdiğimiz Tirilye'ye gittik.


Seviyorum bu eski evleri...
Restoranın duvarı nasıl güzeldi.Bu ara ekoseli herşeye bayılmaya başladım.

Kimimiz balık kimimiz kalamar yedi....

Kahvesiz olmaz.Sade türk kahvesi favorim...


Marinanın  görüntüsü çok güzeldi...

Benim olsa,açılsam denizlere :)))

Sahili biraz temizleseler şahane olur.
 Çamlı tepe(Canan Tan'ın " Yüreğim seni çok sevdi" kitabında bahsettiği yer,manzara gerçekten harikaydı.Püfür püfür esiyordu üstelik.
Yazı ve yaz çiçeklerini çooook seviyorum ...
Ve finalde ben...


Herkese güzel bir hafta diliyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder