27 Haziran 2012 Çarşamba

Ahududu reçeli

 Ahududu sevmeyen var mı acaba.Ben şahsen bayılıyorum .Pazar günü Uludağ yolunda ,meyve satan köylülerden ahududu aldım.Tazecik, dalından yeni toplanmış, insan yemeye bile kıyamaz.Eve gelince yarısı reçel oldu ,yarısı da mideyi indi.Yaklaşık üç kutudan yaptım.Resimde de görüldüğü gibi   2 büyük bir de küçük kavanoz çıktı.Önceden bastırmadım şekere.Hemen 1 kilo şekeri ahududuların üstüne döktüm, azcık ta limon sıkıp kaynattım.Nefis oldu. Kalan puantiyeli kumaşlarımla da kavanozları süsledim.Önce orta boy bir tabakla kumaşın tersinden yuvarlak çizdim,sonra tırtıklı makasla kestim.Bir iki değişik iple de bağladım.Üstlerine birer de etiket yapıştırdım.İşte bu kadar.Yemelik değil seyirlik oldular.
 
Şu güzelliğe bakın.Yuumiiiiii yuuum  :)))

 Bizden bugünlük bu kadar.Yeni kocaman işlere kalkıştık.İş yeri taşıyoruz.Çok telaşımız var.Artık bana da iş yolu göründü.Kendime bir oda hazırlıyorum.Ne büyük mutluluk.Çalışıyor olucağım.Diğer  yandan oğlanların yaz aktiviteleri var.Getir götür.Amanin çoook yorgunum çoook.Tatil yolu da gözükmüyor.Yandım :))))

Herkese güzel bir çarşamba diliyorum....!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder