20 Haziran 2012 Çarşamba

Burun Ameliyatı Öncesi


         Yarın sabah burun ameliyatı olacagım efenim. yazacaklarımın burun ile alakalı ameliyat olacaklara yardım niteliğinde olabileceğini düşünüyorum. Senelerdir bende uyku apnesi olduğunu düşündüğümden cerrahpaşada uyku testi yaptırmak için doktora gitmiştim daha içeri girip oturunca merhaba dememle doktor aa senin konuşmanda bir gariplik var hımm ha hımm deyip burnuma baktı ve senin şu k.b.b. uzmanına gözükmen lazım diyerek beni gönderdi. burnumda bir tıkanma varmış nefes almamı engelliyormuş o yuzden burnundaki sıkıntıyı hallet belki iyileşir uyku problemın boylece uyku testıne girmene gerek kalmaz diyerek ekledi. iyi dedim neyse calıstıgımdan dolayı k.b.b uzmanına gidemedim bir isim vermişti illa o doktor olacaktı, ote yandan ne zaman o kadın burnunda bir sorun var dedi bende o zamandan beri herhalde psikolojik  burnumdan nefes alamadığımı farkettim daha once hiç farketmemiştim ama deneyince sol burundan yuzde 10 sag burun deliğinden ıse yuzde 40 cıvarı bir nefes alabıldiğimi farkettim ki bunlar benim tamamen deneme sallamasyon rakamlarım, neyse işten çıktım askerlık sebebi ile bu agustosta askere gideceğiz (yazın pek az yazacağım bu yüzden) ulan gitmeden bir bakayım su k.b.b uzmanına diyerek doktora gittim. doktor kendine çok guvenen bir adam iyi bir adama da benziyor bilmiorum acıkladıgına gore benim burun kıkırdagında sol burun delıgıne dogru yamukluk varmıs ancak dısardan bakınca burnum gayet duzgun estetık bır operasyon durumu yok yanı ote yandan sol burun kıkırdak nedenı ıle kapalıyken aynı yerın sag burun delıgı kısmında ıse et oldugundan dolayı o tarafta tıkalı. tamamiyle değil ama tıkalı işte. neyse doktor ameliyat edelim dedi en son 6-7 yaslarında kulak ameliyatı olmustum ondan beri hastahane ile hiç bir işim olmadı son narkozumu 7 yasında yedım yanı , adam ne zaman yapalım deyınce ben kem küm ettim tırstım acıkcası adam gene atladı gel yarın yapalım dedi bende ne cesaretse yapalım lan dedim ama ilk dediğim lokal ıstemıyorum hocam kesınlıkle genel anestezı olsunda gerısı onemlı degıl dedım ok genel yapıoruz zaten dedi. Bütün bunlar bugün oluyor tabi

an  itibariyle aksam 11 de yemeyi içmeyi bıraktım doktor yeme içme dedi en azından bu ameliyat suresınce vermem gereken 7-8 kıloyu verırımde rahatlarım dıye dusunuyorum, yarın 7 bucukda hastahaneye gıdecegım tahlıller yapılacak 9 da amelıyata gırıp bıtınce 4-5 saat sonra eve gidebılırmısım her ne kadar dayım yok kesınlıkle kal enfeksıon kapma kıl yun fln dıyerek benı tırsıtsada cogu yazılandan anladıgım kadarıyla amelıyat sonrası 4-5 saat sonra bırakılıor ınsan. neyse amelıyat oncesı yazdıklarım bu kadar gerısı yarına efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder