6 Haziran 2012 Çarşamba

Kitap Anket Sonuçları

Efenim malum bir anket vardı mehmet kitap yazsa  para verip alır mısınız diye sormuştuk;

a)Korsanını alırım ne para vercem peh
diyen 20 kişi en azından kitabı okurum diye düşündükleri için kendilerini kutluyorum bu kadar beleşçi olmamalarını diliyorum efenim

b)korsanını almaya bile değmez
diyen 10 kişi, olm korsanı olsa 1tl tutar en fazla onu bile vermiyorsunuz ayıptır yazıktır o kadar kitap yazdım ben burda beaa

c)mehmet bence aynı ciguli
hayır ben ne sormuşum 6 kişi neyi işaretlemiş yahu tamam ben ciguliyim tamam yahu tamam ciguliyim ben tamam itiraf ediyorum ciguli benim o benim ben oyum ciguliyim tamam yahu

d)parası neyse alırım
işte saklanması gereken o 14 kişi. parası neyse veriyor işçiye emekçiye çalışana saygısını gösteriyor soğuk bir kış gecesi açan bir güneş gibi ılık esen rüzgar gibi cornettonun çikolatalı dibi gibi bu insanlar parasını verip mehmetin kitabını almayı kabul ediyor. Kendilerini tebrik ediyor imzalı bikinili resmimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder