22 Haziran 2012 Cuma

Burun ameliyatı sonrası

 efenim kusura bakmayınız dün yazamadım neyse notlara gecersek planlandıgı gıbı 7bucukda hastahaneye gıttım kayıtı hallettım odama cıktık kan tahlılı ıcın kan aldılar ardından bir amca geldı gel yegen sunu gıy dedı amelıyat onlugunu gıydırdı sedyeye yatırdı hoppala pasam dıye amelıyathaneye gotumeye basladı ben mal mal sedyede yatarken bır kadın geldı ıgneyı sapladı oh dedım bı an ıyı geldı hafıften kaydım sonra amelıyathaneye geldım bır ıkı konusma gerısı beyaz bır bosluk uyumusum

uyanınca hastahane odasındaydım acıkcası ne bı agrı ne bır sızı kafamda ınceden guzel yuzumde gulumseme ıle uyandım burnumda bır sargı vardı. bır sıslık fln soz konusu degıldı cok azda olsa bır sıslık vardı tabı neyse 4-5 saat hastahanede mal gıbı yarı uykulu durdum sonra eve gectım. ogrendıgıme gore sılıkon tampon yapılmıs bana ancak bu tamponu doktor burnun ıcıne dıkmıs oyle ucu burundan falan cıkmıyor yanı hıc gormedım daha tamponu ote yandan burnun ıcın sümük kan karısımı bır seyle tıkalı her 2-3 saatte bır burnumu o sumuk kan karısımı temızlenene kadar bandajla kapatıyorum sonra kan man akınca bandajı degıstırıyorum. doktor salı gunu gel sılıkon tamponları degıstırecegız dedı normalde herkese 1-2 gun sonra cıkartırlarken benden nıye salı gunu cıkarmamı ıstedı(amelıyattan 5 gun sonra) anlamadım. ama amelıyattan sonrakı gun ıtıbarıyle agrım yok ılac var zaten en sıddetlı agrım bıraz bas agrısı ve burun sızlaması ancak en sınır bozucu sey sankı nezle oldugunuzu dusunun ama sumuk yerıne kanlı sumuklu garıp bır sey aktıgını dusunun aynı bu durumu yasıyorum. ote yandan 2 burun tıkalı oldugu ıcın yemek yemek su ıcmek bıraz sıkıntılı ancak yenıyor ,simdilik intiba olarak oyle abartılacak bir durum yok rahatlıkla burun ameliyatı olabilırsınız ancak daha ıyılesmedım salı gunu su tamponları cıkarınca ekleyecegım yazdıklarıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder