2 Ocak 2012 Pazartesi

2012 yi beklerken 2011s Geldi


Gayet iphone geek odaklı bir espri yaparak yazı girizgahını ayarlamayı düşünüyorum ki hala ayarlayamadım neyse 2 gün önce 2012 ye girdik ama nedense eskisi gibi bana bir ferahlama vermiyor bu yeni seneye geçme hadisesi. Sanki 1986 dan 1979 a geçmiş gibi anlamsız bir ruh haliyle girdim yeni yıla. Zaten patronumuz olacak barzo yüzünden cumartesi 5bucukta cıktığım işyerinden üsküdara gitmem saat 8i buldu, ardından yüzlerce kutu bira ve çerez alarak patronum kadar barzo olmasa dahi kendine has bir öküzlüğe sahip kuzenime gittim. Monoton bir şekilde bira ve çerez ikilisini tüketme halindeyken günün yorgunluğuyla yarımda uykum gelmiş uyumuşum. Sonra bir kalktım ooo 2012ye girmişiz bile.
Laaann..! Ne ara girdik olm uyuyodum ben. Resmene mal gibi odun gibi 300kmde reno gibi girdim 2012ye. Kalkınca şöyle biraz zıpladım dedim ben direk 2013e hatta 2020ye gireyim mis uçan arabalar vıjı vuju efektli teknolojik hedeler falan. Yok hocam zıpladım zıpladım ama aynı mallıkla tekrar 2012nin içinde olduğumu farkettim.
"Yeni seneye çok iyi dileklerimle başlıyorum sebastian" mottosunu benimseyen arkadaşlara burdan mutluluklar dileyip 2012 sonuna kadar uyumak üzere inime çekiliyorum. Kendinize iyi bakın mutlu mutlu yaşayın

bu arada resimdeki ev kayserideymiş. Yuh lan bu kayseri nasıl yermiş ben hala kayısıda kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder