3 Aralık 2006 Pazar

Tek Bir Söz Yetebiliyor Bazen

-sanki zamanın durması gibi
+ne
-sen olmayınca...
+daha sonra konuşsak bunları
-daha sonra yok benim için, zamanı yaşayamıyorum sanki...
+saçmalama
-herşey durdu
+bazı şeyleri çok abartıyosun
-ben sadece seni abarttım, haksız da değilim aslında...
+beni abartmana hiç bi zaman ihtiyacın yoktu
-hep sen güzeldin, sen iyi... kimse çekici gelmedi senden başka...
+bir gün mutlaka benden çekici bi insanla karşılaşıcaksın. daha güzel, daha iyi...
-sanmıyorum... öyle bi beklentim olsa sana bunları yazamazdım
+bundan emin değilim
-ben... hiç birşeyden emin değilim... önümü göremiyorum, her şey yabancı geliyor...
+zamanla yeniden tanıdık gelicek herşey, yeni insanlar yeni ilişkiler...
-eskiyi yaşıyorum hala... daha doğrusu sana göre eski belki... ben şimdiyi yaşıyorum her zaman...
+bana göre hiç birşey eskide kalmadı... sadece yaşanananları taşımakta zorlanıorum...
-ben taşırdım herşeyi senin yerine. sadece taşırken yanımda ol... şimdi yalnız hissediyorum kendimi onca yükle...
+yanındayım ben...
-yanımdasın ama dokunmuyosun bana, sarılmıosun....
+...
-oysa sen de istemedin mi hiç?
+çok...
-lütfen... bi ara olsun bu dönem yaşadıklarımız... sadece bazı şeyler kesinleşene kadar...
+sorumluluk? boş yere ümit? bunlar ağır şeyler...
-tek başıma taşıyamam... ama sen olursan... sadece dokunsan bile yeter... konuşsan...
+...
-asla susmasan, seni seviyorum demekten çekinmesen...
+...
-her zaman sana dediğim gibi, eskisi gbi... sende bana seni seviyorum desen...
+...
-sadece seni seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder