3 Aralık 2006 Pazar

Şizofrenik Aşk...

-neden?
-ne neden?
-neden burdasın?
-sen çağırdın
-git...
-off gene şizofren tribine girme!
-istemiyorum
-iyi gidiyorum
-güle güle
-emin misin? bak gidiyorum
-..ktr git
-bir daha gelmem bak
-çok da ..kimde
-Gene beni çağırmayacağına nasıl emin olabilirim?
-olamazsın
-gene çağıracaksın
-bilmiyorum
-o zaman da ben gelmicem
-sen bilirsin
-bu kadar yolu boşuna mı geldim ben ya
-olabilir
-sadece bu mu? olabilir... çok iyisin
-değilim
-biliyorum
-gitmiyor musun?
-gecenin bu saatinde nasıl gitmemi bekliyorsun?
-yürü... ben çok yürüdüm
-bu saatte? kız başıma beni yürütüceksin yani?
-yürüyecek olan sensin bana niye soruyorsun
-ama beni yürütende sensin
-sen istedin
-ne demek ya sen istedin! sen çağırdın geldim şimdide git diyorsun
-gelmeseydin
-saçmaladığının farkındasın değil mi?
-değilim
-hiç değişmemişsin her zaman ki bıraktığım yerde duruyorsun...
-mümkünse yalnız durabilir miyim ?
-zaten yalnız duruyorsun salak!
-sen hala burdasın ama nasıl yalnız olabilirim ki?
-benim burda olmam hiç bişeyi değiştirmez, sen her ortamda yalnızsın
-kendi seçimim...
-neden bu kadar kasıyorsun kendini?
-bi gitceksin iki saattir bıdı bıdı beynimi yedin
-gitmicem işte! yorgunum zaten, bir de senin saçmalıklarınla uğraşamam
-iyi o zaman ben gidiyorum
-nereye?
-bilmem... çıkınca karar vercem
-salak salak konuşma dur burda
-elimi bıraksana!
-geceleri vede yalnız kalamadığımı biliyorsun... dur burda...
-ne gerip değil mi?
-ne?
-ikimizde yalnız kalamıyoruz
-peh ... iyi git...
-elimi bıraksan gidicem...
-al! bıraktım işte elini... git...
-...
-...
-hemen de ağlıyorsun dimi?
-gitsene sen! bıraktım elini de... ne duruyorsun...?
-bilmiyorum... allah kahretsin bilmiyorum...
-gel buraya...
-uykum var...
-yatalım o zaman
-cam kenarına ben yatarım ama...
-oldu... o zaman da büyük yastık benim
-çok uyanıksın dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder