3 Aralık 2006 Pazar

Biri Giderken Arkasından Bakmak

-bir nedeni var mı?
+yok
-o zaman?
+ben böyle istiyorum
-bi sebebi olmalı
+neden?
-kimse durup dururken ayrılmak istemez
+bilmiyorum, bi kılıf uydurmaya kasmadım hiç
-kasmana gerek yok ki
+artık bişeyler paylaşamıyoruz
-nasıl yani?
+konuşamıyoruz, aynı ortamda iki yabancı gibi
-ben konuşabildiğimizi zannediyodum
+ben zannetmiyorum işte
-ama sende konuşuyodun, en azından karşılıklı konuşabiliyoduk
+saçma sapan konularda evet
-hiç bi özel konuda konuşmadık mı sence?
+evet-ki bu normaldi
-niye?
+çünkü sen benim için özel biri değilsin
-hiç mi?
+evet
-...
+bunları konuşmamız gerekiyordu
-anlıyorum
+bunun için yüzyüze konuşmayı tercih ettim
-özür dilerim...
+neden özür diliyosun?
-bu sefer karşımdaki insanı mutlu edicektim... ama gene yapamadım işte, olmadı...
+sırf senin suçun değil, uymuyoduk belki birbirimize
-yürütürüz zannetmiştim ama işte görüyosun...
+benden daha iyilerini bulabilirsin, genç kızlar yazarlara deli oluyor bu aralar
-istemiyorum
+bi kere de beni dinle
-hayır
+iyi aferin sen gene yazıya ver kendini
-yazmayı seviyorum
+biliyorum
-ama seni de sevi-
+lütfen zorlaştırma
-daha ne kadar basitleştirebilirim ki?
+susabilirsin
-...
+ben şimdi gidiyorum, daha önce de dediğim gibi çok daha iyileri çıkcak karşına
-...
+hadii asma suratını
-...
+güle güle
-...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder