13 Şubat 2014 Perşembe

Hello Kitty yermisin !!!


Dün pazarda gördüğüm bu Hello Kitty kurabiye kalıbına vuruldum ve hemen aldım.

Bugün ilk işim kurabiye yapmak oldu.Gerçekten çok güzel bir kalıpmış(Tupperware).İyi ki almışım :))
Gelelim tarife:
1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
150 gr.tereyağ -oda sıcaklığında yumuşamış
2 çay bardağı nişasta(küçük çay bard.)
2 su bardağı un
1 çay kaşığı kabartma tozu 
Dilerseniz limon kabuğu ve 1 çay kaşığı tarçın da koyabilirsiniz,ben koymadım.
150 derecede hafif pembeleşene kadar pişiriyoruz.Hamur tereyağlı olduğu için çabuk yumuşiyor o yüzden açmadan önce 10-15 dakika dolapta bekletmek gerekiyor.İşte bu kadar,bu kurabiye tarifini şeker hamuruna da uygulayabilirsiniz.
Hamur hazırlamışken Pinterest'te gördüğüm bir kaç fikri de denedim.Dantelli kurabiye çok şirin oldu ,daha minik bir dantelle daha başarılı olacak.
Bunlarda düğme şeklinde,iki boy bardakla kestim,orta delikleri de pipetle yaptım,pek komik oldular.

Afiyet olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder