2 Şubat 2014 Pazar

Bisiklet mevsimi açılmıştır


Soğuk demedik,rüzgarlı demedik ,kahvaltıdan sonra koştuk botanik parka.Herkes soğuk havadan korkmuş olmalı ki ,pazar olmasına rağmen park resmen boştu.
Nasıl keyifliydi ortam anlatamam.İyi ki oğlanları her hava şartına alıştırmışım,hiç şikayet etmediler.Millet -45 derecede nasıl yaşiyor di mi,azcık rüzgar ve soğuk yemişiz çok mu :)
Akşama acısı çıkacak ,ayak kaslarımız epey çalıştı.
Ben binmesem olmaz tabii ki.Uçtum uçtum,kim yetişebilir ki bana.Angry bird'lü  beremi de takmışım,Efenin aslında da utaniyor kuzum.
Yorulunca minnak bir mola verildi.Piknik benim işim,pek severim sepet hazırlamayı.Bahar gelsede koşsak kırlara.
Emaye kupalar favorim bu ara,anneciğim sağolsun memleketten getirdi,aramış taramış bulmuş sonunda .
Ve prenses kurbağayı sonunda öper .Erdik muradımıza.Efe çekti bizi,fotoğraf makinasında daha da güzel pozlar var,bu denemelik oldu.Duyar gibiyim sizi,bu kadın deli mi yaa,he he biraz öyle.
Yorulmuşuz bugün.Başımı sokabileceğim bir yuvam,ayağımı uzatabileceğim bir koltuğum ,iki tane sağlıklı evladım ve kahvemi birlikte içebileceğim bir yol arkadaşım olduğu için şükürler olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder