27 Şubat 2014 Perşembe

Çarşı pazar



Bugün çarşı pazar günüydü.Çarşıya çıkmışken çay simit ikilisinin tadına bakmadan olmaz.
Bursamız küçücük aslında.Kozahan en sevdiğim yerlerden biridir.Uğramadan olmaz.
Ulucamii ve çevresini çok seviyorum,başka bir huzur var burda.
Her yer çiçek açmış,şansıma bugün hava da mis gibiydi.
Pembelendim bugün.Çayım bile pembe güllü.Aktar strese bire bir geliyor abla dedi(stresli gördü galiba),ver ablam dedim,stres kalmasın :)Tadı çok güzel,mis gibi gül kokuyor.

Sonunda masama uygun bir masa örtüsü buldum.
Hem pembe hem ekose,tadından yenmez.
Bu tabakların modelini çok seviyorum,bulmuşken pembesini de aldım.
Bu ara Nako Pırlantaya bayılıyorum.
Yüncüye girmemem lazım benim gene kafayı yedim :))
Keyifli bir gün diliyorum size de!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder