6 Şubat 2013 Çarşamba

Umut edilen ve profiterol

İlk önce yazımıza ilham veren karikatürümüze bakalım;



Kiminin hayalleri başka birinin unutmak istedikleridir efenim. O yüzden insanları pek yargılamamak lazım. Kimisinin hayali sinek ilaçlama arabasının şöforu olmak olabilirken bir diğeri coca cola nın ürdün müdürü olmak isteyebilir öte biri de dünyanın en iyi pokemon avcısı olmak isteyebilir. Ben küçükken astronot olmak isterdim daha sonra ortaokula doğru bilgisayar mühendisi lise başlarında bir rock grubunda gitarist, lise sonlarında gene bilgisayar mühendisi ve ardından öss ye girip açıkta kalınca sadece hem mutlu olup hem para kazanabileceğim seve seve yapabileceğim bir iş hayali yandım durdum. Neyse çeşitli atraksiyonlarla inşaat mühendisi oldum falan fıstık hayat şöyle böyle devam ediyor. Konunun başı neydi unuttum. Hah şöyle ki eğer astronot olmak istiyorsanız ve millet bana ne der diye bu isteğinizi dizginliyorsanız hata ediyorsunuz. Açık açık bağırın mahalledeki bakkala üst kattaki menapoz teyzeye deli köpeği ile yaşayan o amcaya " ben astronot olacağım ulan ne kadar gülersen gül" deyin karşısına geçim sistemin. Memur olmak istemiyorum deyin nasa da çalışacağım deyin ne bileyim neyi istiyorsanız istekleriniz karşısında dimdik durun. Valla ben memnunum mesleğimden öyle bir yazmışım ki içimde astronotluk kalmış gibi olmuş. Ama türkiye şartlarında astronot olamayacağım gerçeğini daha ilkokul 3 te anlamış insanım ben. Çok ileri görüşlüydüm.
Bu arada profiterol ü çok iyi yapan bir hatun kişi arıyorum. Gelecekte evleneceğim insanın kriterlerini bire düşürdüm. İlgilinen bir boy bir bikinili fooğrafını üzerine profiterol dökülmüş şekilde bana gönderebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder