22 Şubat 2013 Cuma

Sanki Nasreddin hoca ile karşılıklı tekila içiyordum




Klasik birbirimizi tanıyalım buluşmalarından biriydi. Hani karşındaki hoş ve güzelse oturmaya karar verdiğin ardından muhabbeti açarsa tanımak istediğin ve tanıştığında sevişmek istediğin bir yapısı vardı. Çok derin bir altyapısı yoktu, birleşip dünyayı kurtarmaya çalışmayacaktık veya boy boy çocuklarımız olmayacaktı, arkadaşlarını tanımak istemiyordum kaldı ki benim arkadaşlarımı tanımak isteyeceğini zannetmiyordum. Önden bir bira söylemiştim ve ardından sigara yakarak kuul görünmeye çalışıyordum. Elinde telefon bağıra çağıra yanıma oturdu. Hayatımda duymadığım küfürleri telefonda konuştuğu kişiye saydırıyordu. Bir erkekle konuştuğunu anlamıştım, anasından girdi babasından çıktı ardından akrabaları üzerinden bir daha girip telefonu kapadı garsona baktı ve tekila getir dedi. Korktum. Bir kere küfür eden hatun kişiler beni korkutuyor nedense, aptal salak şey v.b. kelimelerden öteye gitmesin bunların lugatı diye düşünüyorum. Öte yandan tekila ne lan , ben hiç dışarda tekila içmiyorum, içine su katılmış biralar güzel geliyer gözüme, niye tekila içmiyorum ki ben? bunları düşünürken
 'sana da merhaba mehmet' dedi kinayeli kinayeli.
 'merhaba' dedim ve ardından birayı fondipleyerek içtim. Ağzım burnum birbirine girdi, garsona döndüm
'bir tekila' dedim. Bende tekila içmeliydim. Ona döndüm ve
 'sinirliyiz bakıyorum' dedim.
 'Evet' dedi.
 'Ama çok küfür ediyorsun' dedim.
 'Çok da s.kimde' diyerek cevap verdi.
Çok hazırcevap bir hatundu. Sanki nasrettin hoca ile karşılıklı tekila içiyordum. Tekila shot ı da fondipledim. Kaşım seğirdi. Bir tane daha tekila istedim.
'uu çok hızlı içiyoruz bakıyorum' dedi
'gece uzun' dedim. telefonu gene çaldı ardından analı babalı küfürlerle dolu bir konuşma daha dinledim. Konuşma biterken dördüncü tekila yı içmiştim. Sarhoş değildim ama onun muhabbetini çekemeyecek kadar da ayık değildim. Ne derse hee haklısın dedim. Ardından kalktık. Gel beni taksiye bindir dedi. Sanki ata biniyorsun dedim kapıyı aç bin işte ne var diyerek cevap verdim. Mal mal suratıma baktı, işaretlerden hiç anlamıyorsun dedi. taksiye bindi ve gitti. İşaretlerden hiç anlamıyorum ben öte yandan ben niye hep bira içiyorum? tekila da güzel halbüse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder